اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لاریجانی در گفت‌وگو با فارس:

تحریم‌های نفتی اروپا با شکست مواجه می‌شود / انتخاباتی باشکوه خواهیم داشت

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌های نفتی اروپا با شکست مواجه خواهد شد و باز هم ایران به پیشرفت‌های روز‌افزون خود ادامه خواهد داد.

تحریم‌های نفتی اروپا با شکست مواجه می‌شود / انتخاباتی باشکوه خواهیم داشت

علی لاریجانی دقایقی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد در حاشیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم مشهد امروز با وجود برودت هوا حماسه‌ای عظیم آفریدند و نشان دادند که در سخت‌‌ترین شرایط نیز به مسئولیت خود اهمیت می‌دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: اینها هیبت ملت را حفظ می‌کنند و این برای نظام بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه با اشاره به حرکت‌های بیداری اسلامی در منطقه خاطرنشان کرد: این حرکت‌ها ریشه‌های مختلفی دارد و تأسی از انقلاب اسلامی ایران در آن دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: این انقلاب‌ها از استقامت ملت ایران و نوع حکومت دموکراتیکی که در ایران وجود دارد نشأت گرفته و امروز مردم مسلمان در منطقه می‌خواهند که حاکمان مستکبر از بین بروند تا با فروپاشی حاکمان به اسلام‌خواهی و عزتمندی برسند و در این راستا انقلاب اسلامی تأثیرگذاری بسیاری در انقلاب‌های منطقه داشته است.

رئیس قوه مقننه با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه اخیر اشاره کردند که باید فضای سالم در انتخابات حاکم باشد در این راستا نباید اجازه دهیم کارهایی دور از اخلاق مانند هتاکی به یکدیگر انجام شود.

وی افزود: این بداخلاقی‌ها شیرینی میوه انتخابات را به کام مردم تلخ می‌کند و بین بلوغ مؤمنین فاصله می‌‌‌اندازد و در این راستا نباید انتخابات که میوه شیرین انقلاب است با مسائل حاشیه‌ای تخریب شود.

وی با اشاره به نقش احزاب و رسانه‌ها در انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: در این راستا کاندیداها، احزاب و رسانه‌‌ها نقش تأثیرگذاری دارند و باید فضایی مودت بخش و سالم ایجاد کنند تا شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات باشیم.

وی تصریح کرد: مردم با حضور خود وضع کشور را از لحاظ پیشرفت و توسعه رقم می‌زنند و اگر ملت در انتخابات حضور پرشکوهی داشته باشند شاهد بهبود شرایط خواهیم بود و در عین حال انتخاباتی با شکوه رقم می‌خورد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان مطلب فوق ادامه داد: با توجه به اینکه نماد مجلس نماد مقدسی است باید مجلسی سالم، صالح، شجاع و قوی داشته باشیم تا بتواند به خوبی مشکلات کشور را حل کند.

لاریجانی در ادامه با اشاره به رقابت میان اصولگرایان در انتخابات مجلس گفت: این رقابت‌ها رقابت‌های مبارک و خوبی است و باعث می‌شود مردم انتخاب‌های متفاوتی داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به تحریم نفتی ایران از سوی اروپا اظهار داشت: اگر اروپا اصرار دارد خود را سرسپرده آمریکا کند مطمئن باشد که ملتی که 33 سال با تحریم آمریکا همچنان در حال پیشرفت است با این تحریم‌‌ها نیز به پیشرفت‌های خود ادامه خواهد داد و تحریم نفتی اروپا با شکست مواجه باشد.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول