اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ایران نیازی به بمب هسته‌ای ندارد

خبرگزاری فارس: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اجتماع پرشور مردم خرم‌آباد گفت: کشور ما نیازمند سلاح و بمب اتم نیست.

ایران نیازی به بمب هسته‌ای ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین مظفر پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن مردم خرم‌آباد ضمن تبریک این روز اظهار داشت: حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی خود بزرگ‌ترین بمب هسته‌ای و اتمی علیه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: امروز به برکت خون شهدا، امام راحل(ره) و حضور همیشه در صحنه مردم، انقلاب اسلامی سی و سومین سالگرد پیروزی خود را جشن می‌گیرد.

مظفر یادآور شد: دشمنان این نظام امروز از حضور گستره مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هراس دارند.

عضو تشخیص مصلحت نظام در ادامه خاطر نشان کرد: دشمنان این نظام بیکار ننشسته و همواره در حال توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: این دشمنان بدانند که انقلاب اسلامی ایران دیگر نهال کوچکی نیست بلکه به یک درخت تنومند تبدیل شده و روز به روز به عظمت و اقتدار این ملت افزوده می‌شود.

مظفر در ادامه یادآور شد: تا زمانی که ملت ایران در صحنه‌ها حضور داشته باشند هیچ دشمنی نمی‌تواند این نظام را تهدید کند.

مظفر در ادامه به بحث انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و گفت: در این شرایط حساس همه باید در عرصه حضور داشته باشند زیرا حضور هر رأی مردم در این انتخابات تیری است که به جمجمه استکبار عالم و عیادی آنها زده می‌شود.

عضو تشخیص مصلحت نظام در ادامه یادآور شد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) نهال جوانی بود که امروز به برکت خون ۲۲۰ هزار شهید به درخت تنومند تبدیل شده و پس از گذشت ۳۳ سال از عمر با برکت آن گردنه‌های خطر را یکی پس از دیگری به خوبی پشت سر گذاشته است.

وی گفت: این انقلاب در حالی به ثمر نشسته است که لیبرالیسم و کمونیسم سردمداران آن زمان بودند اما امروز به برکت خداوند این ایدئولوژی‌ها دچار تضعیف و فروپاشی شده‌اند.

مظفری افزود: انقلاب اسلامی امروز برای امت‌های آزادیخواه حرف برای گفتن دارد و به عنوان یک الگو برای جهان تبدیل شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) با رهبری عاقلانه خود، ابراهیمی علیه نمرودیان و موسایی علیه فرعونیان بود و همچون پیامبری بود که ایران را به ثمر نشاند و امروز جهان اسلام از ثمره این انقلاب بهره‌مند شده‌ است.

مظفر خاطر نشان کرد: تا زمانی که ملت ایران پشتیبان ولایت مطلقه فقیه و دستاوردهای این نظام باشند دشمنان نمی‌توانند کوچک‌ترین ضربه‌ای به این نظام وارد کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) ایران را از اوج ذلت به اوج قدرت و عزت رسانید، گفت: امروز موج بیداری اسلامی به برکت همین انقلاب جهان اسلام را فرا گرفته است.

مظفر یادآور شد: ملت ایران با چنگ زدن به ریسمان الهی و با تمسک و حمایت از ولایت فقیه و تداوم راه امام خمینی انقلاب را به اوج افتخار و عزت رسانده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: در این شرایط حساس حمایت و اطاعت از رهبری یک ضرورت است.

مظفر تصریح کرد: این ملت با پشتوانه امام توانست رژیم 2500 ساله ستم‌شاهی را در هم کوبد و انقلاب اسلامی را جایگزین آن کند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول