اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی:

22 بهمن روز نجات اسلام بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی گفت: روز 22 بهمن روز نجات امت اسلام و یادآور روز پیروزی ایران بر قدرت استکبار بود.

22 بهمن روز نجات اسلام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران حجت‌الاسلام اسدی در پایان راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان چناران اظهارداشت: 22 بهمن یادآور پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همبستگی مردم سربلند ایران در مقابل ظلم و حکومت وابسته بود.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی افزود: 22 بهمن برای ما و تمام جهانیان ثابت کرد که ایمان، تقوی و بندگی خدا و دلدادگی به ارزشهای اسلامی بر طاغوتیان است. 22 بهمن روز عید بزرگ ملت ایران است و نماد مردمسالاری دینی در ایران است.

اسدی ادامه داد: امام راحل با تاسی و پیروی از پیامبر و امامان در مسیر ظلم‌ستیزی در مبارزه با طاغوت قدم برداشت که در این راستا دستاوردهای زیادی را در این ۳۳ سال شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی با بیان مطلب فوق افزود: هر انقلابی که در دنیا رخ داده و ماهیت اقتصادی یا قدرتی داشته است انقلاب اسلامی ایران ماهیت دینی و اسلامی داشته و خواهد داشت. چرا که اولین دستاورد امام و مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نجات دین و ارزشهای اسلامی بود و اولین اقدامی که امام انجام داد این بود که اسلام و امت اسلامی را از سلطه استعمار و طاغوتیان نجات داد.

وی اظهار داشت: نماد پیروزی مردم در آگاهی و بصیرت و فهم صحیح مردم از سخنان رهبری در فتنه 88 بوده است. چرا که مردم ما از فتنه 88 پیروز به میدان آمدند و به دنیا ثابت کردند که مردم ایران مردمی با بصیرت و فهیم به منویات رهبری هستند.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول