اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجلس شورای اسلامی:

عزت کشور و دستاوردهای بزرگ ما مرهون هدایت های حضرت آیت الله خامنه ای است

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اصلی‌ترین رکن نظام اسلامی ولایت فقیه است و ملت ایران باید بیش از گذشته از این اصل صیانت کنند.

عزت کشور و دستاوردهای بزرگ ما مرهون هدایت های حضرت آیت الله خامنه ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد علی لاریجانی دقایقی پیش که در جمع زائران و مجاوران بارگاه رضوی سخنرانی می‌کرد ضمن گرامیداشت 22 بهمن‌ماه و ولادت پیامبر مکرم اسلام اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام نسبت به ملت ایران لطف‌های بسیاری را داشتند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همواره پیامبر اسلام(ص) در مجاهدت‌های ملت ایران دست بزرگوارشان بر سر ملت بوده است و امروز ملت ایران برای احیای سنت ایشان به میدان آمده تا اراده خود را نسبت به مکر و فریب دشمنان نشان دهد.

وی خاطرنشان کرد:‌ انقلاب اسلامی بیش از گذشته در برابر دشمنان اصلی و شیطان بزرگ استواری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طی 33 سال گذشته با پایبندی بر اهداء خود به دستاوردهای زیادی دست پیدا کرده است، با تمام شیطنت‌ها و دغل‌بازی‌های غرب به‌ویژه امریکا امروز ملت ایران توانسته است با پایمردی نظامی اسلامی را به وجود آورد و هیچ‌گاه از صحنه عقب‌نشینی نخواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به نقش مردم در نظارت و اداره ارکان کشور گفت:‌ ملت ایران بر تمامی ارکان حکومتی کشور نظارت می‌کند که این نظارت بصورت مستقیم و غیرمستقیم انجام می‌شود و این نعمت بزرگی است که ملت ایران با رای خود می‌توانند سرنوشت خود را رقم زنند.

رئیس قوه مقننه با بیان مطلب فوق تصریح کرد: این دستاورد بزرگی برای انقلاب است و باید همواره از این دستاورد باید مقابل دسیسه‌های داخلی و خارجی از آن صیانت کنیم.

وی با تاکید بر صیانت از ولایت فقیه به عنوان اصلی‌ترین رکن نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: در راس این نظام ولی فقیه قرار دارد و ولایت فقیه از کجی‌ها و انحرافهای قوای سه‌گانه و ارکان کشور جلوگیری می‌کند و امروز ما تمام عزتمندی کشور و سربلندی و دستاوردهای بزرگ را مدیون هدایت‌ها و راهنمایی‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستیم.

وی افزود:‌ این حرکتی که در حال حاضر در منطقه با عنوان بیداری اسلامی ایجاد شده است نشات گرفته از راهنمایی‌های خردمندانه ولایت فقیه است که اینچنین حرکت‌ها مبارزه‌گونه و انرژی را ایجاد کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ملت ایران همواره با پشتیبانی خود به حل مشکلات می‌پردازد و در این راستا از ولایت فقیه بیش از گذشته صیانت می‌کند.

لاریجانی خاطرنشان کرد: ولی‌فقیه ما نقش بسیار پررنگ و تاثیرگذاری در پیروزی ملت‌های منطقه من‌جمله لبنان و عراق داشته‌اند و سیاست‌های ولایت فقیه بوده که عزتمندی ملت‌های منطقه را ایجاد کرده است.

ادامه دارد...

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول