اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

مرگ آمریکا و اسرائیل فرا رسیده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زابل گفت: امروز با بیداری جهان اسلام، مرگ آمریکا و اسرائیل غاصب فرا رسیده است.

مرگ آمریکا و اسرائیل فرا رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم طباطبایی صبح امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در این شهرستان اظهار داشت: با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هنوز مردم راهپیمایی 22 بهمن را با شور و هیجان بسیار برگزار می‌کنند، که این امر دشمنان را حیرت‌زده کرده است.

وی با بیان اینکه حضور مردم بر استحکام انقلاب می‌افزاید گفت: دشمن می‌خواهد با توطئه‌های مختلف مردم را به انقلاب و نظام بدبین کند که با بصیرت و آگاهی ملت ایران تاکنون در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده است.

امام جمعه زابل بیان داشت: خدامحوری، اسلام خواهی، قانون‌مداری، مردم و مسئولان در زمان انقلاب زمینه پیروزی ایران اسلامی را فراهم کرد، انقلابی که امروز بهترین الگو برای کشورهای مظلوم شده است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در راستای ارزش‌های اسلامی حرکت می‌کند و از جمله شاخصه‌های مهم اسلام، استکبارستیزی و مقابله با ظلم و ستم است.

طباطبایی ادامه داد:  امروز اسلام دنیا را تحت تاثیر قرار داده و زمینه بیداری اسلامی را فراهم کرده است.

امام جمعه زابل خطاب به مردم شهرستان زابل گفت: حضور حماسی شما امروز در این صحنه راهپیمایی، سیلی محکمی بر صورت استکبار است و آنها را کم کم به عقب می‌راند.

وی افزود: دشمن می‌خواهد رهبری و ولایت‌فقیه را تضعیف کند که با هوشیاری و بصیرت خود نباید چنین اجازه‌ای به دشمنان بدهیم.

راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان زابل از میدان امام حسین(ع) تا چهارراه شهربانی انجام شده و راهپیمایان با سردادن شعارهای ضد استکباری از جمله مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برائت و انزجار خود را از دشمنان جهان اسلام اعلام کردند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول