اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال سیستان‌وبلوچستان:

رمز پیروزی انقلاب پیمودن راه امام حسین (ع) بوده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال سیستان‌و بلوچستان گفت: رمز موفقیت این نظام و حکومت اسلامی در پیمودن راه والای حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) بوده است.

رمز پیروزی انقلاب پیمودن راه امام حسین (ع) بوده است

علیرضا زاهدی نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: مردم سیستان‌وبلوچستان با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید بیعت کردند.

وی افزود: با بررسی اجمالی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی قطعا به این نتیجه می‌رسیم که انقلاب ما ریشه در انقلاب و قیام عظیم سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دارد و به یقین می‌توان گفت که رمز موفقیت این نظام و حکومت اسلامی در پیمودن راه والای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بوده است.

زاهدی نیا ادامه داد: اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از قرآن و اهل‌بیت (ع)  و رمز موفقیتش در پیروی و تبعیت مردم از معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه‌ایی بوده است.

مدیرکل ثبت احوال سیستان‌و بلوچستان بیان کرد: در این برهه حساس که نورانیت و تشعشعات انقلاب اسلامی در منطقه و جهان مانند مصر، تونس، بحرین، لیبی و .... پرتو‌افکنی کرده و از سوئی استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب، با شیطنت‌های خود سعی در تحریم قرار دادن ایران اسلامی و اشاعه جنگ نرم، روانی و تفرقه‌افکنی بین گروه‌ها و مذاهب، دولت و ملت می‌کوشند تا این مردم فهیم و رشید را از حق قانونی خود منع کنند.

زاهدی‌نیا ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور یکپارچه و غیرتمندانه عموم مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول