اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایرانشهر:

وحدت شیعه و سنی در راهپیمایی 22 بهمن تجلی یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار ایرانشهر گفت: در راهپیمایی 22 بهمن امسال، وحدت و انسجام شیعه و سنی تجلی یافت.

وحدت شیعه و سنی در راهپیمایی 22 بهمن تجلی یافت

رحمدل بامری امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ایرانشهر اظهار داشت: امسال با توجه فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای پاسداری از خون شهدا، امام کبیر انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار، حضور مردم در صحنه راهپیمایی 22 بهمن بسیار چشمگیر بود.

وی افزود: نسل‌های دوم، سوم و چهارم در کنار نسل اول انقلاب اعم از روحانیون، بازاریان، کشاورزان، دانشجویان، دانش‌آموزان و نخبگان، ورزشکاران، کارمندان و کارگران دوشادوش هم در صحنه حضور داشتند و شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دادند.

بامری ادامه داد: حضور مردم به قدری چشمگیر بود که بسیاری از مردم از اطراف شهرستان به شهر ایرانشهر آمدند تا حضور و هم بستگی خود را بیشتر به معرض دید استکبار بگذارند.

فرماندار ایرانشهر خاطر نشان کرد: تقارن دو عید 22 بهمن و هفته وحدت صلابت و باور مردم در اهداف عالی آنها را بیشتر کرده است.

وی به پروژه‌های ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: در یوم‌‌الله 22 بهمن در ایرانشهر 63 پروژه در بخش‌های مختلف عمرانی، شهری و دانشگاهی افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

بامری گفت: برگزاری مسابقات علمی در سطح شهر ، همایش هم‌اندیشی بین علما، همایش انقلاب و بیداری اسلامی با حضور شاعران فارس، بلوچ و شاعرانی از سراسر استان، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی از مزار شهدا از جمله از مهمترین فعالیت‌های انجام شده در این دهه بوده است.

انتهای پیام/صا20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول