اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در اعتراض به افزایش خشونت‌ و سرکوب‌گری‌ها

تظاهرات عربستانی‌ها علیه رژیم آل سعود آغاز شد

خبرگزاری فارس: منابع خبری از آغاز تظاهرات شهروندان عربستانی در شرق این کشور در اعتراض به کشته‌شدن یک جوان توسط نیرو‌های امنیتی عربستان سعودی خبر دادند.

تظاهرات عربستانی‌ها علیه رژیم آل سعود آغاز شد

به گزارش مانیتورینگ فارس، شبکه پرس‌تی‌وی گزارش داد صد‌ها شهروند عربستانی در نواحی شرقی این کشور در اعتراض به سرکوب معترضان و خشونت علیه آنها توسط نیرو‌های آل سعود به خیابان‌ها آمده‌اند.

 این تظاهرات در حالی برگزار می‌شود که نیروهای امنیتی عربستان سعودی عصر پنجشنبه یکی دیگر از جوانان استان قطیف این کشور را که در تظاهرات مسالمت آمیز علیه رژیم آل سعود در شهر "شویکه" مشارکت کرده بود، به ضرب شلیک گلوله مستقیم به قلبش به شهادت رساندند.

 نیروهای امنیتی رژیم ‌سعودی دیروز پنجشنبه همچنین با تیراندازی بی هدف به سوی معترضان عربستانی در مرکز شهرالقطیف این کشور دست کم چهارده نفر را زخمی کردند.

 در میان زخمی ها که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است، یک کودک عربستانی وجود دارد.

 نیروهای امنیتی رژیم سعودی در حالی اقدام به شلیک بی هدف گلوله و پرتاب بمب های صوتی کردند که مردم معترض در یک راهپیمایی مسالمت آمیز تحت عنوان " راهپیمایی عدل الهی " شرکت کرده بودند.

 انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول