اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کشف سلاح‌های آمریکایی و صهیونیستی در سوریه

خبرگزاری فارس: نیروهای امنیتی سوریه در تعقیب تروریست های مسلح در این کشور سلاح های سبک و سنگین آمریکایی و صهیونیستی را کشف کرده اند.

کشف سلاح‌های آمریکایی و صهیونیستی در سوریه

به گزارش فارس، خبرگزاری سوریه گزارش داد که عناصر امنیتی این کشور سلاح های تک تیراندازی آمریکایی واسرائیلی را در سوریه کشف کرده اند که از آنها در اقدامات تخریبی در کشور استفاده می شده است.

بر اساس این گزارش، موشک هایی از نوع "لاو" که ساخت اسرائیل است نیز از تروریست ها به دست نیروهای امنیتی سوریه افتاده است. این سلاح ها در تعقیب تروریست ها در مناطق بابا عمرو و شهر حمص به دست نیروهای امنیتی سوری افتاده است.

این در حالی است که پایگاه خبری صهیونیستی دبکا فایل در گزارشی نوشت که نیروهای قطری و انگلیسی عملیات ویژه ای را در شهر حمص آغاز کرده اند و در کنار گروه های مسلح در این شهر با دولت سوریه در حال مبارزه هستند.

این پایگاه خبری به نقل از منابع نزدیک به سازمان های جاسوسی رژیم صهیونیستی نوشت که نیروهای عربی و غربی نیز در چهار بخش از استان حمص شامل الخالدیه، بابا عمرو، باب دریب و الرستن حضور دارند، این نیروها تجربه های تاکتیکی خود را به افراد مسلح ارائه می‌کنند و از سوی دیگر حمایت های لوجستیک نیز آنان به عمل می آورند، آنها همچنین تروریست ها را با سلاح های مختلف مجهز می کنند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول