اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

زاکانی در همایش فرهنگیان جبهه متحد:‌

جریان فتنه و انحرافی به دنبال کم فروغ کردن مشارکت در انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به تلاش دشمن برای خدشه به انتخابات آتی گفت: جریان فتنه و انحرافی به دنبال کم فروغ کردن مشارکت مردم در انتخابات هستند.

جریان فتنه و انحرافی به دنبال کم فروغ کردن مشارکت در انتخابات هستند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در همایش فرهنگیان جبهه متحد اصولگرایان که عصر امروز پنج‌شنبه در سالن الزهرا (س) سازمان فرهنگ و ارتباطات برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مسیر تاریخ را تغییر داد، گفت: نظام سلطه می‌خواست مسیر تاریخ را برخلاف مسیر انقلاب اسلامی رقم بزند اما انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی خود در مقابل نظام سلطه ایستاد.

وی با بیان اینکه ملت ایران با حمایت از انقلاب اسلامی نظام سلطه را متوقف کرد، گفت: در سرزمین مردم اسلامی ملت ایران با برافراشته کردن پرچم اسلام بیداری اسلامی را به همه کشورهای اسلامی نوید داد.

زاکانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری ۵ گام، انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه و تمدن اسلامی را در مسیر انقلاب اسلامی تبیین فرمودند، گفت: امروز ما در مرحله و گام چهارم یعنی جامعه اسلامی هستیم و امید داریم با پیوند معنویت و عدالت به گام تمدن اسلامی نیز برسیم.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه نظام سلطه خود را در انفعال و نظام اسلامی خود را در قدرت می‌بیند، تصریح کرد: امروز آمریکایی‌ها درباره از بین رفتن نظام و ارزش‌های نظام سلطه دعوا دارند و بحث بر سر از بین بردن تمدن اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه نظام سلطه تلاش می‌کند انقلاب اسلامی را در گام چهارم متوقف کند، گفت: انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از جمله مواردی است که انقلاب اسلامی را در مسیر اصلی هدایت خواهد کرد.

زاکانی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند انتخابات‌ آتی را به یک فضای پرالتهاب و با هدف کاهش مشارکت و ایجاد چالش امنیتی تبدیل کند، تصریح کرد: جریان فتنه و انحرافی نیز به دنبال کم‌فروغ کردن مشارکت در انتخابات هستند اما با حضور باشکوه مردم در صحنه ناکام خواهند ماند.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان با اشاره به حضور دو وزیر اسبق آموزش و پرورش در لیست تهران جبهه متحد ابراز امیدواری کرد که با حضور آنان در مجلس نهم فضای آموزشی و پرورشی کشور دچار تحول شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول