اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

صنعت نفت و گاز نماد اقتدار علمی ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: صنعت نفت و گاز نماد اقتدار علمی ایران است.

صنعت نفت و گاز نماد اقتدار علمی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار با مدیرعامل و کارکنان پالایشگاه گاز فجر جم اظهار داشت: امروز شاهد اقتدار ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها و به‌ویژه در عرصه صنعت و اقتصاد هستیم و این امر دشمنان را نگران کرده است.

وی افزود: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی، روند موفقیت‌های ایران اسلامی تداوم داشته و هر روز که از انقلاب گذشته شاهد شتاب بیشتری در موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ایران اسلامی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صنعت نفت و گاز را نماد اقتدار علمی ایران و نشان از توسعه و پیشرفت کشور در فضای تهدید و تحریم دانست و خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی در صنعت نفت و گاز حرف‌های ارزشمندی برای گفتن دارد و جایگاه ویژه‌ای در این عرصه داریم.

صفایی بوشهری گاز را به‌عنوان بهترین انرژی در جهان دانست و تصریح کرد: باید از این موهبت الهی به شکل شایسته‌ای بهره‌مند شد و قدر این نعمت را بدانیم.

وی یادآور شد: پالایشگاه فجر جم در تامین انرژی نقش بسزایی دارد و در سال‌های گذشته شاهد تلاش مضاعف کارکنان این پالایشگاه در تولید و تصفیه گاز هستیم.

مدیرعامل پالایشگاه جم نیز گزارشی از وضعیت پروژه‌ها و اقدامات این شرکت ارایه داد و اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی تلاش بسیار زیادی توسط کارکنان این مجموعه در حال انجام است و به پیشرفت‌های شایان توجهی رسیده‌ایم.

رحیم اسلامی اذعان داشت: در حال حاضر پالایشگاه فجر جم با حداکثر ظرفیت تولید نقش بزرگی در تامین انرژی کشور دارد.

وی بیان کرد: بیش از 25 درصد گاز کشور توسط این پالایشگاه تامین می‌شود و هم‌اکنون به تولید روزانه 125 میلیون متر مکعب رسیده‌ایم که رقم بسیار ارزشمند و مهمی است.

مدیرعامل پالایشگاه جم همچنین گزارشی از کمک‌های پالایشگاه به مناطق محروم و روستاهای همجوار ارائه کرد و ابراز داشت: پالایشگاه جم به محیط پیرامونی توجه خاصی دارد و امیدوار هستیم رضایت خاطر مردم را فراهم کنیم و بتوانیم دین خود را به مردم ادا کنیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول