اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یاس دشمنان را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از همه مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند که حضور حماسی مردم در راهپیمایی این روز یاس دشمنان را به دنبال دارد.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یاس دشمنان را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در بیانیه حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی و حبیب الله دهمرده آمده است: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران طلیعه‌ای درخشنده برای تحقق اهداف و آرمان‌های الهی ملت بزرگ ایران و به واقعیت پیوستن آرزوهای تمام آزاداندیشان و مجاهدان سراسر دنیا است، که موجب عظیم بیداری اسلامی، بخشی از اثرات روح بخش شمیم اسلامی این انقلاب شکوهمند است.

در این بیانیه تصریح شده، انقلاب اسلامی به عنوان تجلی میثاق مقدس ملتی متدین و مذهبی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، ولایت فقیه را در گوش جهانیان طنین‌انداز کرد و امروزه حرکت انقلابی و بیداری اسلامی الهام گرفته از بت شکنی ملت غیور و قهرمان ایران اسلامی است.

در این بیانیه تاکید شده است: لبیک به امام راحل و تکبیر تابوشکنانه مردم ایران اسلامی در بهمن 57 همان صدایی است که امروز از حنجره تمامی آزادیخواهان دنیا شنیده می‌شود.

در بیانیه نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار لرستان آمده است: اینجانبان با تاسی از فرمایش‌های حکیمانه و آینده نگرانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای، ضمن تبریک به مناسبت سالگرد آن پیروزی فرخنده، موج گسترش و صدور انقلاب اسلامی ایران را به اقصی نقاط جهان تهنیت می‌گوییم.

این بیانیه می‌افزاید: به همین منظور از تمام مردم ولایتمدار و با بصیرت لرستان به نوبه خود جهت حضور یکپارچه و دشمن شکن در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت به عمل می‌آوریم تا بار دیگر حقانیت، صلابت و ایستادگی خود را در برابر استکبار جهانی و پایندبی خود را به آرمان‌های بلند امام راحل، شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی و تجدید عهد با مقام معظم رهبری به ظهور برسانیم.

در  بیانیه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان تاکید شده: بدون تردید حضور حماسه ساز مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن زمینه ساز حضور پرشور و دشمن شکن مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام شکوهمند انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول