اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار هیئت تجاری بلغارستان با استاندار لرستان

خبرگزاری فارس: هیئت تجاری بلغارستان به منظور برقراری روابط تجاری دوجانبه با استان لرستان با استاندار این استان دیدار و گفتگو کردند.

دیدار هیئت تجاری بلغارستان با استاندار لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، در دیدار هیئت تجاری کشور بلغارستان با استاندار لرستان در محل استانداری برگزار شد، استاندار لرستان ضمن استقبال از برقراری روابط تجاری دو جانبه بین استان لرستان و کشور بلغارستان گفت: برخلاف بسیاری از کشورها در ایران، استانداران از اختیارات زیادی برای برقراری این روابط برخوردار هستند، به همین دلیل تلاش می‌شود که با استفاده از تمام اختیارت شرایط اجرایی برای برقراری این روابط فراهم شود.

دهمرده به قابلیت‌های استان لرستان در حوزه معدن، سنگ‌های معدنی، کشاورزی، دامپروری و گردشگری اشاره کرد و افزود: مایلیم که تمام امکانات را برای برقراری این روابط فراهم و تفاهمنامه‌ها را عملی کنیم.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های مهمی در استان لرستان و کشور بلغارستان وجود دارد، که باید آنها را مورد توجه قرار داد.

واربانف، کاردار بلغارستان نیز در این دیدار بر برقراری روابط تجاری دو جانبه بین لرستان و کشور متبوعش تاکید کرد و گفت: در جلسه‌ای که با فعالان اقتصادی استان در محل اتاق بازرگانی تدارک دیده شده است، مسائل مورد نظر را بیشتر دنبال می‌کنیم.

وی با تبریک فرار رسیدن 22 بهمن افزود: هدف سفارت بلغارستان افزایش همکاری‌ها است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول