اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

افتتاح 16 باب مسکن مددجویان بهزیستی در زابل

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: به مناسبت نهمین روز دهه مبارک فجر 16 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح 16 باب مسکن مددجویان بهزیستی در زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسین کیخا پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه این پروژه‌ها اظهار داشت: اعتبار هر یک از این واحدها 19 میلیون تومان است.

وی افزود: واگذاری مرکز سالمندان شهید بهشتی زابل به بخش خصوصی با اشتغال 16 نفر، افتتاح مدرسه شش کلاسه امام حسین(ع) با اعتبار 260 میلیون تومان و 173 متر مربع زیربنا، برگزاری مراسم جشن وحدت و افتتاح سالن ورزشی چند منظوره با اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان از طرح‌هایی بود که امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار زابل بیان داشت: ساماندهی گلزار شهدا با اعتبار 12 میلیون تومان، افتتاح تعاونی کوره‌آجران سیستان با اعتبار 300 میلیون تومان، افتتاح طرح‌های عمرانی شهرداری محمدآباد با 295 میلیون تومان اعتبار، افتتاح ساختمان دهیاری سفید آبه با 32 میلیون تومان از جمله برنامه‌های نهمین روز از دهه مبارک فجر در زابل است.

*‌ افتتاح 8 پروژه عمرانی در بخش دشتیاری چابهار

فرماندار چابهار نیز از افتتاح و بهره‌برداری از هشت پروژه عمرانی در بخش دشتیاری چابهار خبر داد.

ایرج حیدری در زمینه این پروژه اظهار داشت: هزینه انجام این طرح‌ها  بیش از 19 میلیارد و 780 میلیون است که از محل اعتبارات و تبصره‌های استانی تامین شده است.

وی افزود: کلنگ‌زنی فاز نخست پروژه چهار بانده کردن ورودی شهر نگور، احداث و مرمت بند سارها، احداث مدرسه، اجرای شبکه آب آشامیدنی در چند روستا،  بهسازی و روکش اسفالت و احداث مسکن روستایی  از جمله این پروژه‌ها است که در نهمین روز از دهه مبارک فجر انجام شد.

*‌ افتتاح دو پروژه در شهرستان هیرمند

فرماندار هیرمند نیز از افتتاح دو پروژه در شهرستان هیرمند خبر داد.

محمد گمرکی زاده بیان داشت: بهر‌ه‌ برداری از هنرستان امام خمینی با اعتبار 44 میلیارد  ریال و  بهره‌برداری همزمان از 315 طرح دامداری خدماتی و اشتغالزایی صندوق مهر امام رضا (ع) با اعتبار 33 میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی بود که امروز در هیرمند افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول