اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه زابل:

دهه‌فجر فرصت تبیین و بازخوانی دستاوردهای نظام است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه زابل گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای نبیین و بازخوانی دستاوردهای مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و پژوهشی است.

دهه‌فجر فرصت تبیین و بازخوانی دستاوردهای نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه زابل، محمود اوکاتی‌صادق در مراسم جشن شکوه انقلاب در دانشگاه زابل اظهار داشت: امروز به لحاظ پیشرفت علمی در همه علوم همچون هوافضا، هسته‌ای، نانوتکنولوژی، پزشکی و دفاعی در دنیا سرآمد هستیم و دشمنان ما نیز از این موضوع ناراحتند و احساس خطر می‌کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به رهبری مقتدرانه حضرت امام خمینی (ره) در دنیای ظلمت‌زده آن زمان پرچم تحول، بیداری و طاغوت‌ستیزی را برافراشت و هم اکنون بعد از گذشت 33 سال از بهار انقلاب ایران اسلامی طلایه‌دار بیداری اسلامی و مبارزه با استکبار در جهان است.

رئیس دانشگاه زابل با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن گفت: اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه با لبیک‌گویی به فرامین مقام عظمای ولایت پرشورتر از سا‌ل‌های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن حضور حماسی خواهند داشت.

وی گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی است که برای مردم و خدمت‌رسانی به افراد جامعه گام بر می‌دارد و امروزه مردم در سایه پیروی از ولایت‌فقیه به قله‌های اوج و پیشرفت رسیده‌اند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌و بلوچستان ادامه داد: انقلاب اسلامی با بهترین مدیریت مقام معظم رهبری و مسلمانان با اتحاد و همدلی در کنار یکدیگر، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و با حضور مردم امنیت نیز ارتقا و توسعه یافته است.

علیرضا عظیمی جاهد نیز با تاکید بر این مطلب که سپاه و بسیج عامل مهمی در رشد و توسعه و موفقیت کشور هستند، بیان کرد: سپاه و بسیج امروزه با کار و تلاش به منظور تحقق بخشیدن به اهداف و آرمان‌های امام راحل برای خدمت‌رسانی و رفع محرومیت‌زدایی از استان، گام‌های مفید و موثری را برداشته است.

وی گفت: در ادامه با اهدای لوح سپاس از همکاری رئیس دانشگاه زابل با بسیج تجلیل کرد.

موسیقی محلی، برگزاری مسابقه، مسابقه نقاشی و پخش کلیپ از دیگر برنامه‌های جشن شکوه فجر در دانشگاه زابل بود.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول