اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

نشست خبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن حضور در انتخابات را فریاد می‌زند

خبرگزاری فارس: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امتحان بزرگ پیش روی ملت عزیز ایران، برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است، لذا ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن آمادگی خود را برای حضور در انتخابات فریاد می زند..

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن حضور در انتخابات را فریاد می‌زند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نشست خبری اصغر آب خضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه راهپیمایی 22 بهمن با حضور رسانه های داخلی و بین المللی پیش از ظهر امروز در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

آب خضر در این نشست خبری اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ۱۳۵۷، به واقع انفجار نوری بود که در ایران و منطقه به حقیقت پیوست.

وی گفت: فریاد عدالت‌طلبی، اسلام‌خواهی و آزادگی ملت ایران به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) که از نیمه خرداد ۱۳۴۲ آغاز شده بود، در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به ثمر نشست و نظام جمهوری اسلامی در سرزمین ایران مستقر شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  ادامه داد: بزرگداشت این ایام‌الله به ویژه گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن، در حقیقت فرصتی دوباره است تا ملت سرافراز ایران به عنوان صاحب واقعی و عاشقان انقلاب اسلامی دیگر بار، عشق و علاقه و محبت و ارادت خود را نسبت به این ودیعه الهی پاس دارند.

آب خضر بیان داشت: همان‌گونه که در سه دهه گذشته به اثبات  رسیده، این بار نیز ملت فهیم و با بصیرت ایران، ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ را به برگ زرینی دیگر در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی تبدیل خواهند کرد و این بار نیز بانشاط‌تر، مقتدرتر، امیدوارتر از همیشه، به افق‌های آینده به ویژه به حرکت‌های اسلام‌خواهی و بیداری اسلامی ملت‌های منطقه چشم امید دارد.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز باشکوه‌تر، پرشور‌تر از سال‌های قبل، با حضوری انقلابی، پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم به ویژه به آمریکای مستکبر و کشورهای اروپایی که کورکورانه دنباله‌روی استکبار جهانی شده‌اند، داده خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: ۲۲ بهمن امسال، بار دیگر نمایش اقتدار ملی بیش از ۷۰ میلیون مردم ایران است. ۲۲ بهمن، روز ایستادگی و دفاع از آرمان‌های شهیدان سرفراز و ایثارگران سال‌های دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهد بود.

آب خضر افزود: ۲۲ بهمن، تجدید بیعت دوباره ملت ایران با آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای است. ۲۲ بهمن باز هم فریاد «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و شکست هیمنه ابرقدرت‌ها رقم خواهد خورد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه سخنان خود به تبیین  ویژگی‌های ۲۲ بهمن ۱۳۹۰پرداخت و اظهار داشت: مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن امسال، چند ویژگی خاص دارد؛ ویژگی اول آنکه دهه فجر انقلاب اسلامی و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پس از هست سال از ماه‌های محرم و صفر خارج شده و با ورود به ماه مبارک ربیع، میلات پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) و میلاد پربرکت امام جعفر(ع) و هفته وحدت را به عنوان برکت این دهه پذیرفته و عموم برنامه‌های امسال به سمت شور و شعف و شادمانی ملت همراه است.

آب خضر ادامه داد: ویژگی دوم ،تقارن اولین سالگرد سقوط دیکتاتوری حسنی مبارک و پیروزی انقلاب مردم مصربا ظهور بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و سرنگونی دیکتاتور مصر، حسنی مبارک در ۲۲ بهمن ۱۳۸۹است.

وی اضافه کرد: امسال سالگرد سرنگونی آن دیکتاتور  مقارن با ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ بوده و شاهد سرنگونی سه دیکتاتور دیگر منطقه در فاصله دو فجر پیروزی بوده‌ایم. به همین مناسب، شعار دهه فجر امسال با عنوان «انقلاب اسلامی سرآغاز بیداری اسلامی» نامگذاری شده و ویژه برنامه‌هایی در این دهه برگزار شده و خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ویژگی سوم را "در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی" دانست و تاکید کرد: امتحان بزرگ پیش روی ملت عزیز ایران، برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است، به همین جهت در ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ با حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی باشکو، آمادگی و عزم ملت در ایجاد حماسه‌ای ماندگار و حضور حداکثری در روز انتخابات را فریاد خواهند کرد.

آب خضر ویژگی چهارم را «تجلیل از شهدای علم و فناوری» عنوان کرد و کفت: در آستانه برپایی سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد حرکت ناجوانمرده‌ در ترور یکی دیگر از اژجوانان غیور و دانشمند هسته‌ای، شهید مصطفی احمدی روشن به دست عوامل استکبار جهانی بوده‌ایم. امسال نیز تجلیل از شهدای علم و فناوری، شهیدان والامقام "علیمحمدی"، "شهریاری"، "رضایی‌نژاد"، "احمدی روشن" و همچنین شهید عزیز سردار حسن تهرانی مدم و یادکرد شهیدان، زمزمه ملت شریف ایران به همراه تصاویرشان در ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول