اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین

فراخوان دعوت به راه‌پیمایی یوم‌الله 22 بهمن در قزوین

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با تبریک فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن، اطلاعیه‌‌ صادر کرد.

فراخوان دعوت به راه‌پیمایی یوم‌الله 22 بهمن در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین برای دعوت به راه‌پیمایی یوم‌الله 22 بهمن در این شهر به این شرح است: ایام فرخنده و مبارک دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، تجلی‏گاه شکوه و عظمت ملتی است که با شعار و اندیشه‏ توحیدی، در راه رهایی از قیدهای حکومت ظلم و جور به مفاهیم والای ایثار، جهاد و شهادت تجسم عینی بخشید.

"22 بهمن"؛ روز وحدت ملّی مردم ایران و مظهر وفاق، اقتدار ملّی تمامی گروه‌ها، احزاب، جمعیت‌ها و تشکل‌های وفادار به اسلام و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است.

در آستانه‌ فرارسیدن سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال جهاد اقتصادی و ورود به چهارمین سال از "دهه‌ پیشرفت و عدالت"؛ راهپیمایی مردمی یوم‌الله بیست و دوم بهمن پرشورتر از سال‌های گذشته با حضور گسترده و انبوه مردم مؤمن و انقلابی استان در بیش از  50 نقاط شهری و روستایی استان، برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، با تبریک و تهنیت ایام‌ا... نورانی دهه مبارکه فجر و سی و سومین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و تقارن مبارک آن با هفته وحدت و سالروز خجسته میلاد موفورالسرور نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) از همۀ آحاد، اقشار و اصناف مختلف مردم، تشکل‌ها، احزاب و گروه‌های مردمی و از تمامی طبقات اجتماعی و سیاسی با تمامی سلایق و وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام و رهبری دعوت می‌کند تا در رسیدن به قله رفیع انقلاب اسلامی و عبور از گذرگاه‌ها و گردنه‌های سخت حوادث انقلاب، پرشورتر و با صلابت‌تر از سال‌های قبل در فتح قله بیست و دوم بهمن از هیچ کوششی دریغ نکنند و با بینش دینی و بصیرت سیاسی لحظه‌شناسی و درک زمان و با حضوری آگاهانه و انقلابی بار دیگر عزم و اراده، عزت و شرف، استقلال و آزادی ملت ایران را در مقابل سنگ‌اندازی منافقان و جنگ روانی دشمنان این انقلاب و نظام اسلامی با حضور پرشور، انقلابی و انبوه اراده‌های برخاسته از اقیانوس بیکران ملت پاسخ کوبنده و تاریخی خود را در گوش جهانیان فریاد برآورند و با تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان و حمایت از خواسته‌های به حق مردم آزادیخواه کشورهای اسلامی و سایر نهضت‌های آزادیبخش، با مقام معظم رهبری حضرت آیت‌ا... العظمی خامـنـه‌ای (مدظله‌العالی) این رکن رکین و پایه اساسی نظام اسلامی، پیمانی تازه ببندند.

این راهپیمایی مردمی در قزوین از ساعت « 10صبح » شنبه 22/11/ 1390 همراه با خروش یکپارچه‌ ملّت بزرگ و فهیم ایران اسلامی و غریو فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" از میدان آزادی، شهر قزوین  به طرف خیابان‌های پیغمبریه و شهدا به سمت امام‌زاده حسین (ع)، گلزار مطهر شهدا آغاز می‌شود.

سخنران مراسم راهپیمایی قزوین نیز حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر شریعتی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تهران است.

ضمناً اعلام می‌دارد کلیه شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن سراسر استان تحت پوشش بیمه هستند.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول