به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاعرسانی پلیس حسن بهشتی اظهار داشت: با تشکیل ستاد طرح تعویض کارتهای پایان خدمت قدیمی و معافیت در سازمان وظیفه عمومی ناجا، عملیات طرح تعویض و برنامهزمان بندی شده فر اخوان دارندگان اینگونه کارتها از ابتدای دی ماه سالجاری آغاز شده است.
وی مزایای استفاده از کارت هوشمند پایان خدمت را افزایش سرعت و دقت در ارائه خدماتی از جمله گذرنامه، گواهینامه و استخدام، یکنواخت شدن تمامی کارتهای پایان خدمت و معافیت، امکان ایجاد هرگونه تغییرات بعدی در کارت های پایان خدمت، ارائه خدمات به دارندگان کارتهای هوشمند پایان خدمت در تمامی واحد های وظیفه عمومی در سراسر کشور عنوان کرد.
معاون وظیفه فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان عمومی صرفهجویی در هزینهها، پاسخگویی سریعتر به استعلامات، تایید اصالت کارت در هر نقطه از کشور را از دیگر مزایایی کارت هوشمند پایان خدمت عنوان کرد و گفت: دارندگان کارتهای پایان خدمت قدیمی و معافیت باید برای ارائه درخواست و صدور کارت هوشمند به دفاتر الکترونیک "پلیس +10" مراجعه کنند.
بهشتی خاطرنشان کرد: بر اساس جدول زمانبندی شده توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا که به تمامی دفاتر خدمات الکترونیکی در سراسر کشور اعلام شده دارندگان کارتهای معافیت قدیمی صادر شده از سال 1280 به بعد از تاریخ 10/10/90 تا 10/12/90 سال 1370 تا 1379 از تاریخ 10/12/90 تا تاریخ 10/1/91 و سال 1360 و 1396 از تاریخ 10/1/91 تا 10/12/91 فرصت دارند به منظور ارائه درخواست اخذ کارت هوشمند خود به یکی از دفاتر الکترونیک "پلیس+10" مراجعه کنند.
وی تاکید کرد: تاریخهای ذکر شده، قابل تمدید نیست و پس از انقضا مهلت فوق، کارتهای قدیمی از درجه اعتبار ساقط میشوند.
انتهای پیام/صا30