اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

نمود انقلاب اسلامی در خیزش‌های منطقه قابل رویت است

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن اعلام کرد: نمود انقلاب اسلامی در خیزش‌های منطقه قابل رویت است.

نمود انقلاب اسلامی در خیزش‌های منطقه قابل رویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام در بخشی از این بیانیه آمده است: امروز و در دهه‌ چهارم از عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیام نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی در میان آزادی‌خواهان و حقیقت‌طلبان جهان طنین‌انداز شده و نمود آن در خیزش‌های منطقه و بیداری اسلامی هویداست.

این بیانیه می‌افزاید: صدور آرمان‌های والای انقلاب خمینی (ره) در جهان معاصر هراسی بس مخوف بر پیکر استکبار جهانی انداخته و به همین دلیل بیگانگان کوردل از هیچ تلاشی برای ضربه زدن و تضعیف انقلاب اسلامی ایران دریغ نمی‌کنند.

این بیانیه ادامه می‌دهد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن بزرگداشت سی‌وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخارآفرین انقلاب اسلامی از امت موحد و ولایت محور استان ایلام دعوت می‌کند تا با حضور با بصیرت، آگاهانه، عزت‌آفرین و همراه با نشاط در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر همبستگی، وحدت، وفاداری به ارزش‌های والای الهی انقلاب اسلامی و حمایت از خواسته‌های به حق ملت‌‌های مسلمان را به منصه ظهور رسانده و با شهدا و امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند.

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور ساعت 9:30 صبح روز شنبه 22 بهمن ماه جاری در مناطق مختلف استان ایلام برگزار خواهد شد.

این آیین در مرکز استان از میدان 22 بهمن آغاز و با طی مسیر خیابان آیت‌الله حیدری و چهارراه رسالت تا میدان شهید کشوری شهر ایلام ادامه خواهد یافت. 

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول