اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز:

کمک به آسیب‌دیدگان اجتماعی در کانون توجه شهرداری تبریز است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: کمک به آسیب‌دیدگان اجتماعی در کانون توجه شهرداری تبریز است.

کمک به آسیب‌دیدگان اجتماعی در کانون توجه شهرداری تبریز است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، ناصر وحیدی‌مهر با بیان اینکه کمک به آسیب‌دیدگان اجتماعی در کانون توجه شهرداری تبریز قرار دارد، افزود: برای کاهش جرایم باید هزینه کرد و مسئولان امر در هر موضع و جایگاه سهم زیادی دارند.

وی همچنین بر توسعه فعالیت‌های خدماتی و حمایتی به مددجویان و خانواده‌های زیرپوشش آنان تأکید کرد و شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندسازی شغلی مددجویان و خانواده آنان را به منظور ایجاد اشتغال متناسب با نیاز بازار کار بسیار مهم و حائز اهمیت دانست.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در ادامه با اشاره به اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقا توان اقشار آسیب‌پذیر، سلامت و رفاه جامعه را در پی‌دارد و نیازمند مشارکت و تلاش همه آحاد جامعه به ویژه نهادها، موسسات و مسئولان اجرایی کشور است، افزود: باید به نقطه‌ای برسیم که در زندان‌ها حداقل افراد حضور داشته باشند و آسیب‌هایی که موجب بزه افراد می‌شود به حداقل برسد.

وحیدی‌مهر ادامه داد: با توجه به محدودیت درآمد، توان مالی انجمن‌ها و کثرت آمار مددجویان نیازمند، اطلاع‌رسانی، جلب حمایت‌های مردمی و خیران نقش بسزایی در کاهش مشکلات پیش‌رو دارد و لزوماً این فرهنگ باید در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول