اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان:

متخلفان نفتی در سیستان و بلوچستان 7/14 میلیارد ریال جریمه شدند

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: برای متخلفان نفتی در سیستان و بلوچستان تا ابتدای بهمن ماه 14 میلیارد و 700 میلیون ریال غرامت و جریمه تعیین شده است.

متخلفان نفتی در سیستان و بلوچستان 7/14 میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت نفت منطقه زاهدان، مرتضی عابدینی اظهار داشت: در این مدت، 423 پرونده متخلف تشکیل و در حدود 30 نشست کمیته رسیدگی به تخلفات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان بررسی شد.

وی گفت: پس از بررسی پرونده‌ها، متخلفان طبق قانون 14 میلیارد و 700 میلیون ریال جریمه شدند.

عابدینی ادامه داد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با هدف حفظ و صیانت از سرمایه‌های ملی کشور و در پی اجرای دستور‌العمل رسیدگی به تخلفات نهایت تلاش خود را بکار می‌برد.

وی با اشاره به تخلفات صورت گرفته بیان داشت: این تخلفات شامل کسری غیر‌مجاز، فک پلمب، انحراف از مسیر، آلوده کردن فرآورده‌ها و سو استفاده از کارت هوشمند سوخت بوده که توسط مجاری عرضه و نفتکش‌های حمل فرآورده انجام گرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: این منطقه درصدد است با بهره گیری و اجرای هر چه بهتر دستور‌‌‌‌‌‌‌‌العمل‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور و با همکاری سازمان های مرتبط ضمن برخورد لازم با متخلفان، میزان تخلفات فرآورده‌های نفتی را طی بازه زمانی مشخص کاهش دهد.

وی یاد آور شد: کمیته تخلفات این شرکت همواره با حضور کارشناسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول