اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

افتتاح 1675 پروژه عمرانی روستائی در دهه فجر توسط دهیاریها

خبرگزاری فارس: معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کرد: تعداد پروژه‌های قابل افتتاح در روستاهای کشور توسط دهیاری ها در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امسال 1675پروژه،شامل پروژه‌های عمرانی و خدماتی و فرهنگی، است.

افتتاح 1675 پروژه عمرانی روستائی در دهه فجر توسط دهیاریها

به گزارش خبرگزاری فارس، منوچهر فراقی با بیان مطلب فوق گفت:میزان اعتبارات هزینه شده برای اجرای پروژه های مذکور توسط دهیاریها 515 میلیارد و580 میلیون ریال بوده است.

 

وی افزود:با توجه به تعداد کل پروژه‌های مذکور به طور میانگین برای هر پروژه مبلغ حدود 307میلیون ریال هزینه شده است.

 

فراقی در زمینه این پروژه ها گفت :تعداد کل پروژه‌های قابل افتتاح به لحاظ نوع، شامل ساماندهی گورستان، گلزار شهدا، اماکن ورزشی و فرهنگی، پارک و فضای سبز، احداث ساختمان،بهسازی معابر،اماکن مذهبی،بهداشت محیط و پسماند، ایمنی و آتش نشانی می‌باشد.

 

وی افزود:بیشترین تعداد پروژه‌ها مربوط به بهسازی معابر،با تعداد 596 پروژه(معادل  36درصد  مجموع پروژه‌های افتتاحی) است که این پروژه‌ها طیف وسیعی از انواع پروژه‌های خرد مقیاس،مانند اجرای طرح هادی،احداث پل، آسفالت معابر و روشنایی معابر را در بر می‌گیرد.

 

وی همچنین گفت:پس از آن بیشترین پروژه ها مربوط به احداث ساختمانها و تاسیسات مرتبط با فعالیت‌های مختلف اداری، عمرانی و خدماتی است که این پروژه ها شامل ساختمان دهیاری و خانه بهداشت و کمترین پروژه‌ها مربوط به ایمنی و آتش نشانی است که تعداد آن 9 پروژه است.

 

فراقی افزود:بیشترین اعتبارات صرف پروژه‌های بهسازی معابر و در رتبه بعدی صرف احداث ساختمان‌های فوق الذکر شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول