اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نوای الله اکبر در شب 22 بهمن

آسمان باقرشهر نورباران می‌شود

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز میلاد پیامبر اعظم (ص)، میلاد امام صادق (ع) و شب 22 بهمن آسمان باقرشهر نورباران و نورافشانی می‌شود.

آسمان باقرشهر نورباران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با سالروز میلاد خاتم الاوصیاء حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد با سعادت ششمین امام شیعیان و مروج مکتب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) و در طلیعه سی و چهارمین فجر انقلاب اسلامی و نخستین سالگرد بیداری اسلامی در جهان اسلامی، آسمان باقرشهر نورافشانی و نورباران می‌شود.

شهردار باقرشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: به منظور گرامیداشت این ایام پرخیر و برکت و مشارکت در جشن و سرور شهروندان در روز جمعه ساعت 21 همزمان با بانگ الله اکبر امت مسلمان و انقلابی کشورمان، آسمان باقرشهر نورافشانی می‌شود.

جمشید سعادتمند افزود: این مراسم در میدان شهید غلامرضا فاتحی راس ساعت 21 همراه با بانگ «الله اکبر» صورت می‌‌گیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در باقرشهر از دوازدهم بهمن ماه و همزمان با سالگرد ورود امام راحل عظیم‌الشان به میهن در شهر و مراکز فرهنگی و ورزشی شهرداری آغاز شده است و تا بیست و دوم بهمن ماه ادامه دارد و شهروندان از این برنامه‌ها استقبال چشمگیری داشته‌اند.

سعادتمند به آذین‌بندی خیابان‌ها و معابر عمومی، بوستان‌ها و مراکز فرهنگی باقرشهر اشاره کرد و گفت: شور و شوق فجر امسال در مقایسه با سال‌های گذشته مثال زدنی است.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول