اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش و پرورش کرمان:

کرمان رتبه 11 ریاضی کشور را دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: استان کرمان حدود 600 هزار دانش‌آموز و 46 هزار فرهنگی دارد و به نسبت جمعیت استان در کشور رتبه 11 ریاضی در کشور را دارد که این نتیجه تلاش فرزندان این مرز و بوم است.

کرمان رتبه 11 ریاضی کشور را دارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان ابراهیم شیخ‌بهایی ظهر امروز در چهارمین همایش تقدیر از رتبه‌های برتر کنکور سال 90 در شهرستان جیرفت اظهار داشت: شما دانش‌آموزان برای دست‌یافتن به این موفقیت‌ها به خود ببالید و به درگاه خداوند متعال و ائمه‌ اطهار (ع) در رسیدن به اهداف و خدمت به نظام توسل داشته باشید.

وی افزود: عالم و دانشمند به مثال درختی است که هر چه پربارتر شود، افتاده‌تر می‌شود و این رمز موفقیت علما است، علمی که در راه خداوند به دست آید، تحصیل به منزله عبادت است.

شیخ‌بهایی تصریح کرد: معظم رهبری فرمودند، در زندگی به هر مقام و درجه‌ای رسیدید، دو چیز را هرگز فراموش نکنید، اینکه در همه حال به درگاه خداوند متعال دعا و تضرع داشته باشید که این رمز موفقیت در زندگی هر انسان است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این زمینه درباره شهید والامقام رجایی فرمودند، ایشان شخصیتی بودند که دست‌فروشی و رئیس‌جمهوری هیچ تغییری در شخصیت وی ایجاد نمی‌کرد.

شیخ‌بهایی با اشاره به بخش دیگری از سخنان مقام عظمای ولایت ابراز داشت: شهید رجایی اهل تشریفات نبود و در زمان جوانی برای تأمین زندگی دست‌فروشی می‌کرد و شبانه درس می‌خواندند تا با افتخار بگویند که امرار معاش هم عبادت است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اذعان داشت: کسی که رو به درگاه خداوند نداشته باشد، تحصیلش بی‌نتیجه است.

وی افزود: همه افتخار ما در زندگی این است که در ردیف منتظران امام زمان (عج) باشیم و منتظر امام زمان (عج) باید برترین دانش‌آموز و مربی باشد، زیرا منتظر کسی نیست که فقط منتظر بنشیند بلکه باید در تمام مراحل زندگی به موفقیت دست یابد.

شیخ‌بهایی با اشاره به اینکه شما سازندگان آینده جیرفت و کشور هستید، تصریح کرد: آموزش و پرورش در آستانه یک تحول بنیادین قرار گرفته است و رسما از این سند رونمایی شد.

وی ابراز داشت: امیدواریم این تحول بزرگ دگرگونی اساسی در نظام آموزشی ایجاد کند و خواسته مقام معظم رهبری در این زمینه تحقق یابد.

شیخ‌بهایی افزود: استان کرمان حدود 600 هزار دانش‌آموز و 46 هزار فرهنگی دارد و به نسبت جمعیت استان در کشور رتبه 11 ریاضی در کشور را دارد که این نتیجه تلاش فرزندان این مرز و بوم است.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول