اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال ساحلی

شباب کرمانشاه زاگرس داروی لرستان را در هم کوبید

خبرگزاری فارس: در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور تیم کرمانشاه نماینده استان لرستان را از پیش رو برداشت.

شباب کرمانشاه زاگرس داروی لرستان را در هم کوبید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، نماینده کرمانشاه در نخستین روز مسابقه‌های فوتبال ساحلی گروه یک لیگ دسته یک کشور که در شهرستان بندر گناوه جریان دارد، در مقابل حریف خود به برتری قاطع دست یافت.

براساس این گزارش، در نخستین دیدار این مسابقات که در مجموعه ورزش‌های ساحلی بندر گناوه استان بوشهر برگزار شد، تیم شباب کرمانشاه با نتیجه چهار بر صفر تیم زاگرس داروی لرستان را شکست داد.

این گزارش حاکی‌است، در دیگر دیدار این مسابقات که بین موج بندر گناوه از استان بوشهر و شهدای تیران اصفهان برگزار شد، تیم میزبان در حالیکه تا سه دقیقه پایانی بازی 3 بر 2 از حریف جلو بود، در آخرین لحظه گل مساوی را از نماینده اصفهان دریافت کرد و برای شناخت تیم برنده بازی به وقت اضافه کشیده شد؛ در سه دقیقه وقت اضافه، تیم شهدای تیران اصفهان توانست با زدن گل چهارم، نتیجه بازی را به سود خود پایان دهد.

در این مسابقات چهار تیم شهدای تیران اصفهان، شباب کرمانشاه، زاگرس داروی لرستان و موج بندر گناوه در استان بوشهر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/م30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول