اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سایپا پرس:

عرصه‌ خودکفایی کشور را تقویت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سایپا پرس با اشاره به تهدید ایران به تحریم و فشارهایی که علیه کشورمان به وجود می‌آورند، گفت: ما به دنبال تقویت عرصه‌های خودکفایی هستیم.

عرصه‌ خودکفایی کشور را تقویت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، فضل‌الله جمالو دوشنبه‌شب در حاشیه افتتاح کارگاه رباتیک واحد نت شرکت سایپا پرس و بهره‌برداری از نخستین دستگاه روباتیک پرس قطعات بدنه خودرو که به دست متخصصین شرکت سایپا پرس ساخته شده است، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: ما در شرکت سایپا پرس فراتر از آنکه تولید می‌کنیم به دنبال این هستیم که عرصه‌های خودکفایی را تقویت کنیم و در شرایطی که دنیا ما را در فشار قرار داده است تمهیداتی بیندیشیم.

مدیرعامل شرکت سایپا پرس افزود: با وجود نصب ماشین‌آلات مدرن نیاز است از تکنولوژی جدید استفاده و محصولات با کیفیت‌تری تولید کرد و ممکن است در این مسیر تحریم‌ها مشکل ایجاد کند اما ما درصدد آن هستیم شرایط را به‌گونه‌ای تغییر دهیم تا علاوه بر دور زدن تحریم‌ها نقطه امیدی برای کشورهای جهان سوم باشیم.

وی در ارتباط با احداث کارگاه رباتیک واحد نت شرکت سایپا پرس و بهره‌برداری از نخستین دستگاه روباتیک پرس قطعات بدنه خودرو که به دست متخصصین شرکت سایپا پرس ساخته شده است، خاطرنشان کرد: برای احداث این کارگاه هزینه زیادی نشده است بلکه اراده و توان دوستان و تخصص متخصصان ایرانی سبب شد تا بدون گرفتن هیچ کمکی از متخصصان خارجی این مهم انجام شود.

جمالو با تاکید بر اینکه کشور ایران به فضل خدا توانسته طی 33 سال از همه مشکلات سربلند بیاید، عنوان کرد: با توجه به شرایط جنگ تحمیلی و ایستادن دنیا در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا و همت فرزندان غیور ایران اسلامی پیروز بیرون آمدیم و امروز نیز به لطف خدا از همه تهدیدها و هجمه‌های همه‌جانبه پیروزمندانه بیرون می‌آییم.

جما‌لو تاکید کرد: همه کارهای بزرگ در مرحله نخست از کارهای کوچک آغاز می‌شود و شرکت سایپا پرس با سابقه چندین ساله تاکنون توانسته در زمینه دستیابی به اهداف بلند، گام‌های موثری بردارد و بهره‌برداری از کارگاه مکاترونیک و خط تولید روباتیک پرس قطعات بدنه خودرو در این شرکت که امروز با همت و تلاش گروه متخصصین نت (نگهداری و تولید) آغاز شد، یکی دیگر از اقدامات موثر این شرکت در جهت دستیابی به خودکفایی و خوداتکایی در صنعت قطعه‌سازی خودرو می‌باشد و این نشان‌دهنده هوش و استعداد ذاتی ایرانیان است.

وی در ادامه اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «سال جهاد اقتصادی» مزین شده است باید تا جایی که امکان دارد در مسیر صنعت کشور اقدامات موثرتری انجام داد و از این مقابله با هجمه دشمنان بر علیه استقلال و آزادی ملت ایران که طی 33 سال گذشته از هیچ کوششی علیه جوانان و متفکران ایرانی دریغ نکرده‌اند، پیروز بیرون بیاییم.

مدیرعامل شرکت سایپا پرس در پایان ابراز امیدواری کرد در دهه چهارم انقلاب اسلامی با تلاش و سخت‌کوشی جوانان، مهندسان و پرسنل و کارگران ایرانی موفق‌تر از گذشته انجام وظایف می‌کنند.

این گزارش حاکی است، آیین افتتاح کارگاه رباتیک واحد نت شرکت سایپا پرس و بهره‌برداری از نخستین دستگاه روباتیک پرس قطعات بدنه خودرو که به دست متخصصین شرکت سایپا پرس ساخته شده است با حضور فضل‌الله جما‌لو مدیرعامل شرکت سایپا پرس، مدیران، معاونان و مسئولان این شرکت و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

انتهای پیام/و۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول