اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد سیستان‌ و بلوچستان:

مسیر راهپیمایی 22 بهمن در زاهدان اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مسیر راهپیمایی 22 بهمن در زاهدان از میدان آزادی به سمت میدان نماز این شهرستان اعلام شد.

مسیر راهپیمایی 22 بهمن در زاهدان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان حجت‌الاسلام عباس دانشی در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در زاهدان اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن ماه در زاهدان از میدان آزادی آغاز و به سمت میدان نماز ادامه می‌یابد.

وی افزود: همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 9 صبح روز شنبه 22 بهمن ماه با اجرای سرود یک‌هزار و 375 نفری دانش‌آموزان آغاز می‌شود و با حرکت دسته‌جمعی مردم مؤمن و متدین شهر زاهدان ادامه می‌یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان زاهدانی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه، ناوگان اتوبوسرانی زاهدان همچون گذشته به خدمات‌رسانی در جابه‌جایی شهروندان اقدام می‌کند لذا مردم همیشه در صحنه زاهدان از نظر وسایط نقلیه با مشکلی مواجه نخواهند شد.

دانشی ادامه داد: ناوگان اتوبوسرانی زمینه حضور مردم حاشیه شهر زاهدان را نیز در راهپیمایی 22 بهمن فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: استقرار گروه موسیقی به منظور نواختن سروده‌های ملی و حماسی، گلباران مسیر راهپیمایی، توزیع اقلام فرهنگی و اجرای عروسک گردانی صهیونیستی از جمله برنامه‌های جانبی راهپیمایی امسال 22 بهمن در زاهدان است.

مدیرکل ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سخنران راهپیمایی 22 بهمن زاهدان یکی از مسئولان عالی‌رتبه کشوری خواهد بود، افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، زمینه‌ساز انتخابات حداکثری در 12 اسفند ماه خواهد بود.

دانشی تصریح کرد: 22 بهمن ماه، دستاورد عظیم فرهنگی انقلاب اسلامی است که باید از آن صیانت کنیم تا یاد و خاطره آن همیشه در ذهن ما جاودانه شود.

وی در ادامه از شهروندان زاهدانی خواست تا در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن ماه امسال، حضور گسترده‌ای داشته باشند تا دشمنان بار دیگر به ضرباتی که از سوی مردم ایران به آنها وارد می‌شود همچنان در ناکامی به سر برند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین نیروهای امنیتی و انتظامی برای برقراری امنیت راهپیمایی 22 بهمن آمادگی کامل خواهند داشت.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول