اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

سخنگوی جنبش ۶ آوریل مصر در گفتگو با فارس:

مصر آینده هرگز متحد غرب نخواهد بود/ اسرائیل منزوی شده است

خبرگزاری فارس:سخنگوی جنبش ۶ آوریل مصر با تایید اظهارات مقام معظم رهبری در نمازجمعه اخیر تاکید کرد مردم مصر هرگز اجازه نمی‌دهند آینده کشورشان مطابق با خواسته‌های کشورهای غربی و آمریکا باشد و نظام آتی مصر هرگز متحد غرب نخواهد بود.

مصر آینده هرگز متحد غرب نخواهد بود/ اسرائیل منزوی شده است

"محمود عفیفی" سخنگوی جنبش 6 آوریل مصر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره، درباره سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه گذشته تاکید کرد اظهارات آیت الله خامنه‌ای درباره اینکه غرب در امور کشورهای عربی دخالت می کند تا ساختار رژیم ها را بر اساس منافع خود شکل دهد کاملا صحیح است.

وی افزود: در واقع امر کشورهای غربی و اسرائیل برای تحقق همین هدف در امور کشورهای عربی دخالت می کنند به ویژه که انقلاب های عربی در انزوای اسرائیل نقش داشته است.

عفیفی تاکید کرد ما هرگز اجازه نمی دهیم که کشورهای غربی برای بازسازی رژیم مصر مطابق با خواسته ها و تمایلات خود در امور این کشور دخالت کنند و همه آنچه که ما انجام می دهیم تلاش برای برپا شدن نظامی دموکراتیک در مصر است که دوستدار مصر و منافع آن است.

وی افزود: کشورهای غربی بسیار تلاش می کنند تا نظام‌های جدید عربی متحد غرب و همپیمان دیگر رژیم های عربی متحد غرب روی کار بیایند اما ما درباره این تلاش های غرب هشدار می دهیم و ما در جایگاه خود هرگز اجازه عملی شدن این اهداف غرب را نمی دهیم.

سخنگوی جنبش 6 آوریل تاکید کرد نظام آتی مصر متحد غرب نخواهد بود بلکه متحد مصر و منافع ملت آن خواهد بود

عفیفی از سوی دیگر تاکید کرد اظهارات آیت الله خامنه ای درباره اینکه اسرائیل پس از انقلاب های عربی منزوی شده است کاملا مورد تایید است و ما می خواهیم اسرائیل همواره در انزوا باشد چون رژیمی اشغالگر و چپاولگر است و  از نظام های جدید و نسل های جدید نیز می خواهیم که مدافع آزادی باشند نه اینکه متحد کشورهای استعمارگر و غارتگر و در راس آنها اسرائیل باشند

رهبر جنبش 6 آوریل گفت ما شاهدیم که اسرائیل منزوی شده است و این امر موجب شده است که این رژیم و همچنین آمریکا در امور داخلی مصر و کشورهای عربی دخالت کنند تا نظام های جدید عربی را به سوی خود کشاند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول