اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بازداشت عناصر اطلاعاتی عربستان و قطر در سوریه/اعتراف به فعالیت برای موساد

خبرگزاری فارس: منابع مطلع از بازداشت عناصر اطلاعاتی سعودی و قطری در سوریه خبر دادند و اعلام کردند که این افراد به جاسوسی برای برای رژیم صهیونیستی اعتراف کردند.

بازداشت عناصر اطلاعاتی عربستان و قطر در سوریه/اعتراف به فعالیت برای موساد

به گزارش فارس، پایگاه خبری المنار فلسطین به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که مقامات سوریه، اخیرا عناصر اطلاعاتی وابسته به عربستان و قطر را در کشور خود بازداشت کرده‌اند.

این منابع افزودند که ماموریت این افراد ماموریت دادن به گروهک‌های مسلح برای کشتار، انفجار، ترور، و تجاوز و حمله به نیروهای نظامی سوریه است.

این منابع به المنار گفتند که نفوذ این عناصر که تعدادشان به ده‌ها نفر می‌رسد، با هدف اصلی جاسوسی برای اسرائیل و رصد توانمندی‌ها و نقاط قوت سوریه در همه میادین از جمله میادین علمی است تا پس از این ترور عناصر آن صورت بگیرد.

المنار تصریح کرد که این افراد اعتراف کرده‌اند و در اعترافات تصریح کرده‌اند که با استفاده از خودروهای دیپلماتیک و سیستم‌های ارتباطی پیشرفته، ماموریت‌های محوله را انجام می‌داده‌اند.

بنا بر این گزارش، این عناصر در خاک ترکیه تحت نظر کارشناسان اسرائیلی، کلاس‌های توجیهی طی کرده‌اند.

این عناصر همچنین به کمک تسلیحاتی اسرائیل به گروهک‌های مسلح در سوریه نیز اعتراف و تاکید کردند که شبکه‌هایی در ترکیه و لبنان کار قاچاق سلاح به سوریه را بر عهده دارند.

یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های این افراد، جمع‌آوری اطلاعات از اشخاص هدف و معین شده از جانب موساد است تا پس از آن ترور شوند.

گفته می‌شود در این عملیات نیز بندر بن سلطان بن عبدالعزیز سعودی نیز شرکت دارد.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول