اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت:

ایجاد گمرک تخصصی مهم‌ترین راهکار توسعه بندر چابهار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت گفت: ایجاد یک گمرک تخصصی و ورود بخش‌های خصوصی در این عرصه از جمله راهکار دیگر توسعه در بندر چابهار و منطقه است.

ایجاد گمرک تخصصی مهم‌ترین راهکار توسعه بندر چابهار است

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، مهدی نهاوندیان امروز در بازدید از طرح توسعه بندر شهید بهشتی اظهار داشت: موضوع بندر چابهار پرداختن به کل موضوع کشور است.مسئولان کشور باید با دقت بیشتری به چابهار توجه داشته باشند زیرا ضرورت و درک به بندر چابهار باعث تصمیم گیری‌های کارآمدتری برای این بندر حیاتی می‌شود.

مدیر کل خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت گفت: ما برای ایجاد خطوط کشتیرانی در بندر چابهار باید ظرفیت صادراتی کالا و تعرفه‌های رقابتی معقول در قالب مقررات و قوانین ایجاد کنیم.

مدیر کل بنادر و دریانوردی با اشاره به اقدامات سازمان بنادر در اجرای طرح توسعه گفت: یکی از ادارات کل سازمان بنادر در حاضر 110 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف از قبیل عمرانی و آموزشی به جزء طرح توسعه هزینه کرده است.

سیاوش رضوانی تصریح کرد: در حال حاضر سازمان بنادر و دریانوردی برای طرح توسعه بندر شهید بهشتی80 میلیارد تومان هزینه کرده است. با توجه به این که هزینه کلانی در این نقطه از کشور شده است، امیدواریم مسئولان توجه بیشتری به این منطقه داشته باشند.

سفر یک روزه مدیر کل خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت، و کاپیتان ملک فر مدیر امور کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی در حوزه آسیایی با هدف اجرایی کردن خطوط منظم کشتیرانی به چابهار انجام شد.

انتهای پیام/خ۲۰

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول