اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

آشنایی با طب سنتی ایران

ازدیاد خلط سودا در درازمدت موجب سرطان می‌شود

خبرگزاری فارس: یک محقق طب اسلامی گفت: سرطان از دیدگاه ابوعلی‌سینا ناشی از غلبه خلط سودا در بدن است و هر غذایی که غلبه خلط سودا را در بدن افزایش دهد، می‌تواند موجب بروز سرطان شود.

ازدیاد خلط سودا در درازمدت موجب سرطان می‌شود

سیدمحمدابراهیم ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: سرطان از دیدگاه ابوعلی‌سینا ناشی از غلبه خلط سودا در بدن است و هر غذایی که غلبه خلط سودا را در بدن افزایش دهد می‌تواند موجب بروز سرطان شود.

وی گفت: غذاهایی که با مواد شیمیایی و افزودنی‌ها تهیه می‌شود همچنین کودهای شیمیایی که به گیاهان می‌زنند، موجب افزایش سودای خون می‌شود همچنین مصرف گوشت گاو، سوسیس و کالباس موجب غلبه سودا در خون می‌شود.

این محقق طب اسلامی ادامه داد: استرس‌ و اضطراب از عوامل افزایش سودا در خون هستند که به بروز سرطان کمک می‌کنند البته مصرف غذاهای مانده و شور می‌تواند در درازمدت موجب بروز سرطان شود.

ابراهیمی بیان داشت: مصرف غذا در ظروف آلومینیومی می‌تواند در بروز سرطان موثر باشد  همچنین چینی و پیرکس از ظروفی هستند که نه ضرر دارند و نه منفعتی به بدن می‌رسانند. امروزه طب جدید نیز به این موضوع اعتقاد دارد که استفاده از ماکروفر در ایجاد سرطان نقش دارد.

به گزارش توانا، خلط سودا دارای رنگی تیره است و افزایش خلط سودای خون موجب تیره شدن چهره شود همچنین افزایش خلط سودای خون می‌تواند موجب سیاهی زیر چشم‌ها شود.

ازدیاد خلط سودا در خون موجب بروز ناراحتی‌های روحی و روانی می‌شود و در دراز مدت می‌تواند موجب وسواس فکری و عملی شود همچنین مصرف بیش از حد موادغذایی مانند بادمجان، سوسیس، کالباس و گوشت گاو و گوساله در افزایش سودای خون موثر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول