اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد:

6 داروی جدید طی 6 ماه آینده به مردم هدیه می‌شود

خبرگزاری فارس: احمدی‌نژاد گفت: طی شش ماه آینده شش داروی جدید به مردم ایران هدیه می‌شود.

6 داروی جدید طی 6 ماه آینده به مردم هدیه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین محمود احمدی‌نژاد در مراسم بهره‌برداری از 10 هزار واحد مسکونی مسکن مهر و بیمارستان 200 تخت خوابی ولایت اظهار کرد: خداوند منان را سپاسگزارم که در بهترین ایام سال توفیق حضور در یکی از بهترین استانها را به ما عنایت کرد.

وی افزود: بزرگترین حادثه تاریخ برای رساندن بشر به قله‌های رفیع و والای انسانی دهه فجر است که در راستا و ادامه رسالت پیامبر و برقراری حکومت حضرت مهدی(عج)‌ است.

رئیس جمهور با اشاره به افتتاح طرح‌های مختلف در کشور بیان کرد: تولید داروهای پیشرفته و نوترکیب از اهمیت والایی برخوردار است، امروز همه دنیا نیازمند درمان‌ها و داروهای پیشرفته و پاسخگو به بیمارانی است که با بیماری‌های پیچیده درگیر هستند؛ امروز داروها بخصوص داروهای ویژه در دست عده‌ای معدود در دنیا قرار دارد که آن عده هم به عنوان ابزار سیاسی از این داروها استفاده می‌کنند.

احمدی‌نژاد ادامه داد: شبکه‌های صهیونیستی داروهای پیشرفته را  نمی‌فروشند و یا در فروش آنها آنقدر محدودیت می‌گذارند که دیگر آن دارو فایده‌ای ندارد. اینها آنقدر از نظر شخصیتی پست هستند که می‌خواهند با شایع کردن مریضی داروها را فروخته و بر مردم حکومت کنند.

رئیس جمهور عنوان کرد: ‌داروی فاکتور 7 با فناوری بالا و با ظرفیت از نیاز کشور جهت صادر کردن افتتاح و در شش ماه آینده شش داروی جدید به مردم ایران هدیه می‌شود.امیدواریم هیچ کس در ایران مریض نشود.

 

وی اضافه کرد: افتتاح بیمارستان 268 تختخوابی ولایت قزوین که همه تخصص‌های مورد نیاز را دارد دستاورد بزرگی است. بیمارستان 268 تختخوابی که همه تخصص‌ها و تجهیزات را در حوزه بهداشت و درمان داراست جزو چند بیمارستان جامع برتر کشور است.

 

رئیس جمهور در رابطه با طرح‌های در دست اجرا در حوزه بهداشت درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: 14 هزار تخت بیمارستان در سطح کشور به بهره‌برداری رسیده است و 35 هزار تخت در حال اجرا، 25 هزار تخت در حال برنامه‌ریزی است که در 3 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 

احمدی‌نژادخاطرنشان کرد: در تجهیزات درمانی، تربیت متخصصان تراز اول و متبحر کارهای خوبی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده و امروز هم با پیگیری‌های وزیر بهداشت و مسکن خدمات خوبی در این حوزه به مردم ارائه شده است.

 

وی در پایان با تشکر از همه مسئولین و افرادی که برای ملت زحمت می‌کشند یادآور کرد: وام 4 درصدی که به آرزو تبدیل شده بود در حال برگشت است و این از خدمات ارزنده دولت به شمار می‌رود.

در این مراسم مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت و درمان، علی نیکزاد وزیر راه مسکن و شهرسازی، احمد عجم استاندار قزوین، آیت‌الله باریک‌بین امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه، آیت‌الله اسلامی نماینده مجلس خبرگان و مدیران دستگاه اجرایی استان که در سالن آمفی‌تئاتر بیمارستان تازه تاسیس 200 تختخوابی ولایت حضور داشتند.

انتهای پیام/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول