اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

اخوان المسلمون موافقت با تشکیل دولت "نجات ملی" را تکذیب کرد

خبرگزاری فارس: حزب آزادی و عدالت، شاخه سیاسی جنبش اخوان المسلمون مصر اخبار منتشره شده توسط برخی نیروهای سیاسی مبنی بر موافقت این حزب با تشکیل دولت نجات ملی به جای دولت کمال الجنزوری را تکذیب کرد.

اخوان المسلمون موافقت با تشکیل دولت "نجات ملی" را تکذیب کرد

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الجزیره،‌ عصام العریان، نایب رئیس حزب آزادی و عدالت، شاخه سیاسی جنبش اخوان المسلمون مصر با انتقاد شدید از منابع خبری که اقدام به درج خبر موافقت حزب آزادی و عدالت با تشکیل دولت نجات ملی به جای دولت کنونی مصر کرده‌اند، این خبر را تکذیب کرد.

همچنین و در همین راستا "سعد الحسینی"، عضو دفتر اجرایی حزب آزادی و عدالت با تکذیب این خبر تاکید کرد که این خبر فاقد هرگونه صحت و اعتبار است.

روز گذشته پایگاه خبری مصری الیوم السابع با درج خبری اعلام کرده بود که حزب آزادی و عدالت برای برآوردن مطالبات مردمی و با توجه به ناتوانی دولت الجنزوری به ویژه پس از حادثه ورزشگاه پورت سعید اقدام به تشکیل دولت نجات ملی به ریاست الحسینی می‌کند.

این در حالی است "محمد مرسی"، رئیس حزب آزادی و عدالت تاکید کرد: با این حال در صورت دادن رای عدم اعتماد به دولت الجنزوری حزب آزادی و عدالت در تشکیل دولت لحظه‌ای تردید نخواهد کرد،‌ اگرچه این امر را مسئولیتی بزرگ می‌داند.

وی در ادامه افزود: بی‌تردید دولتی که آزادی و عدالت تشکیل دهد بر پایه توانمندی‌ها و شایستگی افراد استوار است و دولتی شایسته سالار خواهد بود.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول