اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 10 ماهه سال جاری صورت گرفت

بازرسی از 987 واحد تولیدی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در 10 ماهه سال جاری 987 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی فعال در استان زنجان صورت گرفته است.

بازرسی از 987 واحد تولیدی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید صدری شامگاه یکشنبه در کار گروه اقتصادی استان زنجان اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت به ویژه معاونت بازرسی این سازمان از آغاز سال جاری اقدامات مختلفی را در راستای ارتقای محصولات تولیدی در استان زنجان انجام داده است.

وی خاطر نشان کرد: در 10 ماهه سال جاری 514 مورد بازرسی از انبارها و سردخانه‌های استان زنجان صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه در 10 ماهه سال جاری 2 هزار و 82 گزارش تخلف به معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت رسیده است، افزود: از این تعداد به 2 هزار و 62 گزارش رسیدگی شده است.

وی همچنین با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از واحدهای خرده و عمده فروشی در استان زنجان یادآور شد: در 10 ماهه سال جاری 116 هزار و 154 مورد بازرسی از واحدهای خرده و عمده فروشی فعال صورت گرفته است.

صدری با اشاره به اینکه از واحدهای خرده و عمده فروشی مذکور 2 هزار و 742 مورد تخلف کشف شده است، اضافه کرد: برای 2 هزار و 415 واحد نیز پرونده تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: ارزش ریالی تخلفات کشف شده از واحدهای فعال خرده و عمده فروشی 2 میلیارد و 908 میلیون ریال بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان همچنین از انجام گشت‌های بازرسی از آغاز سال جاری خبر داد و گفت: در این راستا 146 مورد گشت مشترک با همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط از واحدهای فعال در استان زنجان صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: اجرای طرح ویژه نظارتی از قبیل طرح ضیافت و طرح مربوط به بازگشایی مدارس از جمله اقداماتی است که توسط این سازمان اجرا شده است.

صدری اجرای طرح ویژه نظارتی در زمینه بر چسب قیمت و فاکتور فروش، تشکیل ستاد خبری و فعالیت 24 ساعته این ستاد را نیز از دیگر طرح‌های اجرا شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد و افزود: دریافت اعلام موجودی از 99 انبار فعال در استان زنجان نیز از دیگر اقداماتی است که توسط سازمان صنعت صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: عدم پذیرش و درخواست افزایش قیمت از سوی واحدهای فنی، خدماتی و تولیدی را نیز از دیگر اقداماتی عنوان کرد که از آغاز سال جاری توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تشکیل اکیپ‌های بازرسی مشترک با ارگان‌های ذی‌ربط را از دیگر اقدامات این سازمان از آغاز سال جاری عنوان کرد و افزود: مسئولان ذی‌ربط در سازمان صنعت، معدن و تجارت طرح‌های مختلفی را برای اجرا در پایان سال جاری در نظر گرفته‌اند.

وی اذعان داشت: اجرای طرح نظارت و بازرسی از 12 اسفند ماه سال جاری تا 15 فروردین سال آینده از طرح‌هایی است که از ماه اسفند اجرای آن آغاز می‌شود.

صدری تصریح کرد: انجام بازرسی‌های مختلف در پایان سال جاری به منظور کنترل و نظارت بیشتر بر بازار استان صورت می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت در زمینه تامین میوه شب عید شهروندان زنجانی یادآور شد: با اقداماتی که مسئولان این سازمان انجام داده‌اند، پیش‌بینی می‌شود، میوه شب عید به اندازه شهروندان زنجانی تامین شده و مردم استان مشکلی از این نظر داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان همچنین با ارائه گزارشی از افزایش و کاهش قیمت‌ها افزود: برخی از افزایش قیمت‌ها  تحت تاثیر مسائل جهانی بوده و ربطی به مسائل موجود استان زنجان ندارد.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول