اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز خبر داد

کشف محموله 124 کیلوگرمی مواد مخدر در البرز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از کشف محموله 124 کیلوگرمی مواد مخدر در البرز خبر داد.

کشف محموله 124 کیلوگرمی مواد مخدر در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، حسین شاه‌ولی‌بیک اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز طی یک عملیات پلیسی و تحت کنترل قرار دادن محورهای اصلی و فرعی، موفق به کشف یک محموله 124 کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک در این استان شدند.

وی ادامه داد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان‌های گلستان و البرز پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز عنوان کرد: ماموران با انجام کارهای گسترده اطلاعاتی در یک ماه گذشته اعضای این باند را که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر بوده و این مواد را از استان گلستان جهت توزیع و پخش به استان البرز منتقل می‌کردند مورد شناسایی قرار دادند.

این مسئول افزود: مأموران با تشدید اقدامات اطلاعاتی و اعزام دو تیم اطلاعاتی و عملیاتی، در نهایت به یک دستگاه خودرو آمیکو در محور تهران - کرج مشکوک شده و پس از متوقف کردن آن در بازرسی از خودرو مقدار 124 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در کف خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

شاه‌ولی‌بیک اذعان داشت: در این عملیات موفقیت‌آمیز که با تلاش شبانه‌روزی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان البرز حاصل شد تمام اعضای باند دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول