اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

عذرخواهی یکی از کشورهای رای‌دهنده به قطعنامه علیه سوریه

خبرگزاری فارس: نماینده دائم سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که یکی از همتایان او پس از رای‌ مثبت به پیش‌نویس قطعنامه علیه سوریه، از وی عذرخواهی و تشریح کرد که کشورش تحت فشار رهبر یک کشور عربی این رأی را داد.

عذرخواهی یکی از کشورهای رای‌دهنده به قطعنامه علیه سوریه

 به گزارش فارس، بشار الجعفری نماینده دائم سازمان ملل در گفت‌وگو با شبکه المنار لبنان اعلام کرد که یکی از کشورهایی که شب گذشته به پیش نویس قطعنامه علیه سوریه رای مثبت داده، از او عذرخواهی کرده است.

بنا بر این گزارش، الجعفری اعلام کرد: یک عضو شورای امنیت که به پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت رای مثبت داد، امروز از من عذرخواهی کرد.

الجعفری افزود: این عضو توضیح داد که رهبر یک کشور عربی با رئیس [جمهور] کشورش تماس گرفته و وی را مستقیما تحت فشار قرار داده است.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل همچنین گفت که کشورهایی که پیش‌نویس را تهیه کردند، قبول نکردند که اصلاحات روسیه در آن وارد شود.

پیش‌نویس قطعنامه کشورهای عربی و غربی در شورای امنیت، شب گذشته با وتوی چین و روسیه از دستور کار خارج شد.

سرگئی لاوروف روز گذشته با تاکید بر اصلاحات مد نظر مسکو برای پیش‌نویس قطعنامه، تاکید کرده بود که اگر آمریکا بدون در نظر گرفتن اصلاحات، پیش‌نویس را به رای بگذارد، رسوایی جدیدی برای خود به بار می‌آورد.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول