اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی خط جدید کشتیرانی

بندر چابهار از بن بست خارج می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: با راه‌اندازی خط جدید کشتیرانی بندر چابهار از بن بست خارج می‌شود.

بندر چابهار از بن بست خارج می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، شهباز یزدانی امروز در دیدار با مسئولان امور مناطق آزاد از چابهار اظهار داشت: برای خروج بندر چابهار از بن بست ترانزیت کالا همه دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند.                         

وی با اشاره به موقعیت بندر چابهار و استعداد ترانزیت کالا از این بندر به مقاصد مختلف جهان تصریح کرد: باوجود موقعیت مناسب جغرافیایی بندر چابهار برای ترانزیت کالا به کشورهای دیگر از جمله افغانستان و آسیای میانه، میزان حجم تخلیه و بارگیری در این بندر رقم مناسبی نیست و ما امیدواریم که همه دست اندرکاران تمام توان خود را در برای شکوفایی این منطقه به کار خواهند گرفت.

یزدانی ادامه داد: برای دستیابی به این حرکت مهم اقتصادی باید ‌یک خط جدید کشتیرانی از مبدا بندر چابهار انجام پذیرد و این امر زمینه ساز گسترش فعالیت‌های اقتصادی به ویژه جذب سرمایه‌گذاران در منطقه می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد با بیان علاقه و تمایل سرمایه گذاران خارجی در منطقه آزاد ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی خط مستقیم کشتیرانی و گسترش فعالیت‌های منطقه، شاهد حضور تعداد بیشتری از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در چابهار باشیم.

یزدانی گفت: در خروج بندر چابهار از بن بست ترانزیت کالا، منطقه آزاد چابهار نقش بسزایی دارد و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با تلاش مسئولان این امر محقق شود.

اعضای این هیئت اقتصادی در سفر یک روزه خود به چابهار از اسکله‌های شهید بهشتی و کلانتری، انبارها، واحدهای تولیدی و نیز کلینیک دیدار کردند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول