اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

مدیریت آینده انقلاب در دستان دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین که صبح امروز برای افتتاح ۴ طرح صنعتی، آموزشی و زیربنایی با مجموعه اعتبار 111 میلیارد و 867 میلیون ریال به شهرستان آبیک سفر کرده بود درآیین افتتاح دبستان جواد‌الائمه(ع) این شهرستان طی سخنانی دانش‌آموزان را مدیران آینده انقلاب اسلامی ایران خواند.

مدیریت آینده انقلاب در دستان دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین احمد عجم صبح امروز در سفر خود به شهرستان آبیک و در آیین افتتاح دبستان جوادالائمه این شهرستان خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما سربازان جمهوری اسلامی در عرصه علم هستید و باید با تلاش خود در زمینه درس‌خواندن آینده‌ساز و افتخارآفرین باشید.

عجم افزود: قدردانی از خدمات دولت و انقلاب وظیفه همگانی ملت و مسئولان ایران اسلامی است و مردم با حضور خود در انتخابات و راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن همچون همیشه هیمنه نظام را به رخ دنیا کشیده و نظام جمهوری اسلامی را در سراسر جهان سرافراز خواهند کرد.

در ادامه این مراسم مدیر کل نوسازی و تجویز مدارس استان در خصوص اجرا و افتتاح دبستان جواد‌الائمه(ع) گفت: احداث این مجموعه با مشارکت شرکت آستان قدس آغاز شده و 3 میلیارد و 330 میلیون ریال از اعتبار آن از سوی آستان قدس و بقیه که بالغ بر 3.5 میلیارد ریال است از سوی اداره آموزش و پرورش استان تأمین شد.

محمدجواد حیدری تعداد دانش‌آموزان این دبستان 12 کلاسه را 260 نفر عنوان و تصریح کرد این مدرسه 1000 متر مساحت و 300 متر دیوار دارد و مساحت سرویس بهداشتی و سرایداری آن نیز هر یک 45 مترمربع است.

حیدری ادامه داد: این مدرسه نیز همچون مانند سایر مدارس نوساخت به آزمایشگاه و کتابخانه مجهز بوده و در برابر زلزله‌های زیر 7.5 ریشتر مقاوم است.

در این مراسم جمعی از مسئولان از جمله منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار و نیز جمعی از دانش‌آموزان و معلمان این دبستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/خ۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول