اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

سفر جوانان به مناطق جنگی همراهی آنها با انقلاب را بیشتر می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: سفر نسل جوان به مناطق عملیاتی انگیزه جوانان را برای همراهی با انقلاب اسلامی بیشتر می‌کند.

سفر جوانان به مناطق جنگی همراهی آنها با انقلاب را بیشتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعیسی هاشمی حیدری صبح امروز در جلسه ستاد راهیان نور استان در استانداری مازندران اظهار داشت: کمک به ستاد راهیان نور برای اعزام جوانان به مناطق عملیاتی به نوعی انتقال مناسب فرهنگ دفاع مقدس به جوانان است.

وی تصریح کرد: برای انتقال درست فرهنگ دفاع مقدس باید از ظرفیت‌های مناسب استان مازندران برای اعزام زائران راهیان نور استفاده شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر انتقال مناسب و درست زائران راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: حمل و نقل زائران راهیان نور باید به نحو شایسته‌ای انجام گیرد تا شاهد اتفاقات چند سال گذشته برای زائران راهیان نور نباشیم.

وی خواستار استفاده از خودروهای مناسب برای انتقال زائران راهیان نور شد و یادآور شد: در سال‌های گذشته مسئولان سپاه اتوبوس‌های مناسبی برای انتقال زائران در اختیار داشتند و اگر شرایطی فراهم شود تا امکانات ستاد مشترک سپاه برای انتقال زائران مهیا شود، مناسب است.

معاون عمرانی استاندار مازندران هماهنگی با پلیس راه در محورهای منتهی به مناطق عملیاتی و تهیه نقشه راه مناسب برای انتقال زائران راهیان نور را ضروری عنوان و تاکید کرد: از ظرفیت‌های پلیس راه کشور برای انتقال درست و امن زائران راهیان نور استفاده شود.

وی با بیان اینکه در انتخاب زائران راهیان نور باید دقت شود، خاطرنشان کرد: انتخاب و اعزام زائرانی در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد که برای نخستین‌ بار به این مناطق مشرف می‌شوند.

هاشمی اعزام جوانان و زائران نسل جوان برای حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس را بسیار موثر اعلام  کردو گفت: حضور جوانان در این مناطق به درک مناسب از شرایط و ریشه‌یابی دقیق از مسائل دفاع مقدس بسیار موثر است.

این مسئول در پایان انتخاب مکان مناسب در مناطق عملیاتی برای انتقال زائران در منطقه خرمشهر را بسیار مثبت ارزیابی و اذعان داشت: به کارگیری راویان مناسب دفاع مقدس که جنگ را به خوبی لمس کردند در سال‌های اخیر نقش موثری در زمینه انتقال فرهنگ دفاع مقدس  را به همراه داشته است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول