اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زارچ:

مردم هرگز از آرمان‌های امام و رهبری کوتاه نخواهند آمد

خبرگزاری فارس: امام جمعه زارچ گفت: مردم فهیم ایران هرگز از آرمان‌های امام و رهبری کوتاه نخواهند آمد و مسیر خود را براساس این آرمان‌ها برگزیده‌اند.

مردم هرگز از آرمان‌های امام و رهبری کوتاه نخواهند آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام محمود دهقان صبح امروز در جلسه شورای اداری بخش زارچ با بیان اینکه مردم هیچ‌گاه از آرمان‌های امام و انقلاب و ولایت‌فقیه کوتاه نخواهند آمد، اظهار داشت: مردم با حضور همیشه در صحنه خود در تمام مراحل انقلاب اجازه دخالت به دشمنان را در ادامه امور کشور را نداده و نخواهند داد.

وی تاکید کرد: ملت ایران راه خود را که راه ولایت است، انتخاب کرده و در این مسیر مبارزه‌های بسیاری انجام داده و اکنون شاهد به ثمر نشستن تلاش‌های خود در این مسیر است.

دهقان در بخش دیگری از سخنان خود در مورد رقابت سالم کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نامزدهای نمایندگی نباید به خاطر به دست آوردن رأی مردم، همدیگر را تخریب کرده و قول‌های غیر ممکن به مردم بدهند.

فرماندار یزد نیز در این نشست اظهار داشت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب است، حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی نشان از اقتدار مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی است.

وی با گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن جشن‌های دهه فجر در زارچ انجام شود.

فرماندار یزد با اشاره به تهدیدات و تحریم‌های کشورهای اروپایی علیه نظام و انقلاب خاطرنشان کرد: دشمنان با ایجاد یک فضای آلوده تبلیغاتی و رسانه‌ای در صددند تا با بهره‌گیری از روش‌های نامناسب، کشور را وارد چالشی جدید کنند و هدف آنها نیز جدایی مردم و مسئولان نظام است.

سیفی تاکید کرد: با این وجود باز هم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن خواهیم دید که مردم شریف ایران اسلامی با حضور گسترده خود بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری تجدید بیعت و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.دشمنان برای کم‌رنگ کردن حضور مردم به همه امکانات مجهز شده‌اند و خواهان ضربه زدن به نظام هستند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود.

بخشدار زارچ نیز در این نشست اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر باید بیش از پیش در راستای ترویج و تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، حفظ و اعتلای هویت اسلامی ـ ایرانی در تمام عرصه‌ها تلاش کنیم.

ابوترابی خاطرنشان کرد: با پیگیری صورت گرفته تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در بخش زارچ اندیشیده شده است و در روز 12 اسفندماه بار دیگر شاهد حضور گسترده مردم در شعب اخذ رأی خواهیم بود.

به گزارش فارس، زارچ از شهرهایی با قدمت بسیار طولانی در استان یزد و یکی از بخش‌های مهم شهرستان یزد است.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول