اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال محقق شد

کاهش حوادث رانندگی در بومهن و پردیس

خبرگزاری فارس: کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی بومهن و پردیس از کاهش میزان حوادث رانندگی در این دو شهر در سال جاری خبر داد.

کاهش حوادث رانندگی در بومهن و پردیس

 

 

 

روح‏الله روزبه در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این کاهش تصادفات در همه نواحی استان تهران محقق شده است.

وی ادامه داد: این مهم در سایه تلاش شبانه‏روزی نیروهای خدوم و زحمت‏کش پلیس راه و راهنمایی و رانندگی بومهن و پردیس به دست آمده است.

روزبه تصریح کرد: البته نباید از افزایش و توسعه فرهنگ ترافیکی مردم، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین همکاری و تعامل اقشار جامعه با پلیس به راحتی گذشت.

کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی بومهن و پردیس اتخاذ قوانین جدید و افزایش بهای جریمه متخلفان را نیز به عنوان موضوعی موثر در کسب این توفیق برشمرد.

وی خواستار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی همه مردم شد و افزود: برخی بر این تصور هستند که رعایت قوانین مصوب راهنمایی و رانندگی صرفا مختص رانندگان است.

روزبه تصریح کرد: حال آنکه قوانین موجود علاوه بر رانندگان، عابران پیاده را نیز شامل می‏شود؛ از این‌رو، درخواست عاجزانه ماموران راهنمایی و رانندگی بومهن رعایت قوانین از سوی عابران است.

کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی بومهن و پردیس افزود: مسئولان مدیریت شهری بومهن از جمله شهرداری و شورای اسلامی با رویکردی خدماتی نسبت به ایجاد موانع در سطح جاده‏ درون‏ شهری بومهن اقدامات شایسته‏ای را اجرایی کردند.

وی ادامه داد: امیدواریم تا شهروندان بومهن نیز ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استفاده از پل عابر پیاده برای تردد از سطح خیابان، علاوه بر حفظ جان خود مشکلی برای جریان ترافیک شهر ایجاد نکنند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول