اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور ۱۱۰ سازمان مردم‌نهاد

دومین نمایشگاه توانمندی‌های خوزستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: دومین نمایشگاه توانمندی‌های خوزستان با حضور ۱۱۰ مجموعه از سازمان‌های مردم‌نهاد و به مناسبت دهه فجر شامگاه شنبه گشایش یافت.

دومین نمایشگاه توانمندی‌های خوزستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رئیس ستاد برگزاری دهه فجر در استان با اشاره به برگزاری نمایشگاه دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: این نمایشگاه تا ۱۹ بهمن‌ماه برای بازدید عموم برقرار است.

علی‌اصغر وحیدی افزود: حدود ۱۱۰ مجموعه از سازمان‌های مردم‌نهاد و ۲۰ دستگاه دولتی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ابتکارات و اختراعات سازمان‌‌های مردم‌نهاد ارائه می‌شود اظهار داشت: با توجه به اینکه این سازمان‌ها کمتر امکان حضور در نمایشگاهها را می‌یابند سعی شده در دو سال اخیر در نمایشگاه دستاوردهای استان از آنها دعوت شود.

رئیس شورای روابط عمومی‌های استان و مشاور استاندار خوزستان نیز درباره این نمایشگاه گفت: برای نخستین‌بار ماکتی از پهپاد آمریکایی در غرفه انقلاب اسلامی استانداری خوزستان به نمایش گذاشته شده است.

رسول صالحی افزود: در قالب شکست غرور استکبار جهانی در مقابل جمهوری اسلامی همچنین نمادهایی از شکست هیمنه آمریکا در وقایع تسخیر لانه جاسوسی و عملیات دلتا در طبس نیز به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

به گفته وی نمایش حضور اقوام در صحنه‌های انقلاب اسلامی بخش دیگری از نمایشگاه را به خود اختصاص می‌دهد و بخشی نیز با عنوان بصیرت به نقش رسانه‌های دشمن به عنوان نمادهای استکبار جهانی که افکار عمومی را هدف قرار می‌دهند می‌پردازد.دومین نمایشگاه توانمندی‌های

خوزستان از ۱۶ تا ۱۹ بهمن‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی خوزستان برپا شده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول