اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب زابل:

تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها جمعیت زندان‌ها را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان زابل گفت: تسریع در رسیدگی و بررسی پرونده‌های قضایی مددجویان منجر به کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها می‌شود.

تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها جمعیت زندان‌ها را کاهش می‌دهد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل ‌زندان‌های سیستان ‌و بلوچستان، حمیدرضا بندانی در جلسه بررسی کاهش آسیب‌های ناشی از زندان و اصلاح وضعیت متهمان زندان زابل اظهار داشت: کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها منجر به ارتقای کیفیت خدمات اعطایی به مددجویان و ایجاد فضای مطلوب و متناسب با امکانات برای ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و اشتغال و حرفه‌آموزی به مددجویان می‌شود.

وی تسریع در رسیدگی به وضعیت پرونده قضایی متهمان و بازداشتی‌ها را اولویت اصلی این دادسرا عنوان کرد.

رئیس اداره زندان شهرستان زابل نیز گفت: با هدف تسریع در رسیدگی به وضعیت قضایی متهمان و بررسی پرونده قضایی این مددجویان، جلسه شورای قضایی شهرستان زابل با حضور دادستان و قضات مراجع قضایی این شهرستان با محوریت کاهش آسیب‌های ناشی از زندان و اصلاح وضعیت متهمان برگزار شد.

غلامرضا مهویدی بیان کرد: کاهش جمعیت کیفری مسیر و فرایند اصلاح و تربیت و بازگشت سعادتمندانه مددجویان را به جامعه هموار می‌سازد و تحقق این هدف دغدغه اصلی مسئولان قضایی و زندان‌ها است.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول