اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و توسعه مدارس هرمزگان مطرح کرد

کمبود 1000 کلاس درس در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و توسعه مدارس هرمزگان با بیان اینکه حجم عملیات عمرانی این سازمان در سال‌های اخیر قابل توجه بوده است گفت: هنوز هرمزگان به هزار کلاس درس نیازمند است.

کمبود 1000 کلاس درس در هرمزگان

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد در شمال هرمزگان، رضا مدرس ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از ساختمان 9 کلاسه مدرسه شهید چمران (این طرح با اعتبار 950 میلیون به بهره برداری رسید) اظهار داشت: 5.3 درصد از کل پروژه‌های دهه فجر نو سازی مدارس در هرمزگان مربوط به شهرستان حاجی‌آباد است.

وی هم‌چنین یادآور شد: طی دهه فجر 55 پروژه در قالب 223 کلاس با زیربنای 41 هزار مترمربع و اعتبار 21 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

هم‌چنین احمد آخوندی مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان نیز در ادامه با بیان اینکه استاندار هرمزگان طی مدت ورودش به استان، عنایت ویژه‌ای نسبت به آموزش و پرورش داشته، اظهار امیدواری کرد که این حوزه بتواند طی سال‌های آینده علاوه بر پوشش صد درصدی زمینه ارائه آموزش با کیفیت‌تر را فراهم کند.

پروژه یاد شده که از محل اعتبارات ملی توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان از محل اعتبارات ملی ایجاد شده دارای هزار و 959 متر زیربنا است.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول