اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

افزایش تعداد کشته‌ها و مجروحان اعتراض‌های مردمی مصر/استعفای جمعی تیم ملی فوتبال مصر

خبرگزاری فارس: مسئولان بیمارستان سوئز از رسیدن پیکر دو تظاهرات‌کننده دیگر به این بیمارستان خبر دادند تا تعداد کشته‌های اعتراضات مردمی مصر در سوئز به 6 نفر و تعداد مجروحان به 604 نفر افزایش یابد، این درحالی است که منابع خبری از استعفای جمعی تیم ملی فوتبال مصر در اعتراض به فاجعه پورت سعید خبر می‌دهند.

افزایش تعداد کشته‌ها و مجروحان اعتراض‌های مردمی مصر/استعفای جمعی تیم ملی فوتبال مصر
به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع،‌ مسئولان بیمارستان مرکزی شهر سوئز با اشاره به اینکه پیکر دو جوان معترض مصری که از ناحیه سینه و کمر با گلوله هدف قرار گرفته بودند، صبح امروز به این بیمارستان منتقل شد.

این منابع آگاه در ادامه تاکید کردند: با انتقال پیکر این دو جوان به بیمارستان سوئز تعداد کشته‌های روز گذشته و امروز صبح اعتراض‌های مردمی سوئز به 6 نفر افزایش یافت.

این درحالی است که این منابع از افزایش تعداد مجروحان تا 604 نفر نیز گزارش داده‌اند که مواردی چون مجروحیت براثر ضرب و شتم شدید و بروز حالت‌های خفگی در اثر استنشاق گاز اشک‌آور را در برمی‌گرفت.

این در حالی است که حال دو نفر از مجروحان حوادث اخیر نیز بسیار وخیم اعلام شده است.

همچنین خبرگزاری رویترز در خبری فوری دقایقی پیش از استعفای جمعی تمام اعضای تیم ملی فوتبال مصر در اعتراض به حوادث خونین پورت سعید و حوادث پس از آن خبر داد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول