اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه فروشندگان خوار و بار و لبنیات مشهد:

قیمت کالاهای اساسی 5 تا 10 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه فروشندگان خواربار و لبنیات مشهد گفت: تمام کالاهای اساسی به جز روغن کاهش قیمت پنج تا 10 درصدی داشتند.

قیمت کالاهای اساسی 5 تا 10 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد، سیدعلی سادات اظهار داشت: دلیل گران‌ شدن روغن، کمبود آن در بازار و تعطیلی بعضی از کارخانجات تولید کننده روغن است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خواربار و لبنیات مشهد افزود: در طول دو ماه گذشته روند رو به رشد قیمت‌ها به دلیل فصل زمستان، ایام سوگواری و نبود ثبات نرخ ارز ادامه داشت.

سادات گفت: با توجه به آشفتگی بازار در هفته گذشته، با اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد تنظیم بازار اصناف استان و اتحادیه، بازار به آرامش نسبی رسید.

وی ادامه داد: با اقدام به موقع اتحادیه و همکاری ستاد تنظیم بازار اصناف استان خراسان‌رضوی توانستیم این معضل را برطرف کنیم.

سادات در ارتباط با قیمت‌ها اظهار داشت: تمام کالاهای اساسی به جز روغن کاهش قیمت پنج تا 10 درصدی داشتند و دلیل گران شدن روغن کمبود آن در بازار و تعطیلی بعضی از کارخانجات تولید کننده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خواربار و لبنیات مشهد خاطرنشان کرد: با ادامه همین روند می‌توانیم قیمت‌ها را در بازار کنترل کنیم و به ثبات کامل بازار برسیم.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول