اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

با ناکام ماندن همه طرح‌ها علیه مردم سوریه

سفارت سوریه در آلمان و انگلیس هدف حمله قرار گرفت

خبرگزاری فارس: پلیس برلین و لندن اعلام کردند که ساختمان سفارت سوریه در این دو شهر مورد هجوم قرار گرفت.

سفارت سوریه در آلمان و انگلیس  هدف حمله قرار گرفت
به گزارش فارس، با ناکام ماندن طرح شورش نظامی در سوریه و پاکسازی بسیاری از مناطق توسط ارتش سوریه و تداوم حمایت مردمی و از سویی دیگر ناکام ماندن تلاش‌های غربی در شورای امنیت علیه این کشور، سفارت سوریه در دو کشور اروپایی انگلیس و آلمان مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری‌ها، پلیس آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که حدود 20 فرد ناشناس که بعدا روشن شد با ملیت سوری هستند، به مقر سفارت حمله کردند.

در این بیانیه آمده است که ساعت 16:30 به وقت محلی (15:30 گرینویچ) روز گذشته به سفارت سوریه حمله کردند و اثاثیه و لوازم چند دفتر آن را ویران کردند و روی دیواری آن شعارنویسی کردند.

به گفته پلیس آلمان، پلیس بسرعت به محل حادثه رسید و افراد مذکور را که هیچ مقاومتی نشان نداند، بازداشت اما پس از ثبت هویتهایشان آزاد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه آلمان در بیانیه‌ای این اقدامات علیه سفارت سوریه در برلین را محکوم و تاکید کرد که کشورش با جدیت مسئولیت تامین امنیت همه نمایندگی‌های سیاسی در کشورش را بر عهده می‌گیرد.

 

از سوی دیگر، پلیس انگلیس نیز اعلام کرد که تعدادی از افراد معترض را دستگیر کرده است که به سفارت کشورشان در لندن حمله کردند.

به گفته پلیس لندن، حدود 150 نفر در خارج از میدان بلگریف در مرکز لندن تجمع کردند و پنج نفر به دلیل اخلال در نظم عمومی بازداشت شدند.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول