اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته تیم‌های 10 نفره

تداوم بدشانسی‌های ماشین‌سازی تبریز

خبرگزاری فارس: بدشانسی‌های ماشین‌سازی همچنان ادامه دارد و این تیم در دقیقه 92 گل تساوی را از مهمان خود شیرین فراز دریافت کرد.

تداوم بدشانسی‌های ماشین‌سازی تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، از هفته هفدهم لیگ دسته اول ایران تیم ماشین‌سازی تبریز میزبان تیم شیرین فراز کرمانشاه بود که این بازی پس از 90 دقیقه تلاش دو تیم، با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ماشین‌سازی که دور برگشت را با یک پیروزی و دو تساوی آغاز کرده و برای  باز پس گرفتن صدر جدول از آلومینیوم هرمزگان به دنبال سه امتیاز این بازی بود، دیدار را هجومی آغاز کرد و در نیمه اول چند فرصت خوب را توسط رسول خطیبی و فراز فاطمی به دست آورد.

حملات ماشین‌‌سازی در نیمه اول در دقیقه 42 جواب داد، سانتر رسول خطیبی و تأثیر محمد شجاع و ضربه سر فراز فاطمی گل تیم ماشین‌سازی را رقم زد.

در نیمه دوم نیز ماشین‌سازی بر توپ و میدان سوار بود، در دقیقه 63 کریم احمدی بازیکن شیرین فراز با دریافت اخطار دوم از زمین مسابقه اخراج گردید تا کار ماشین‌سازی آسان‌تر به نظر رسد.

اما یک یار کمتر بودن شیرین فراز، به این تیم انگیزه مضاعف بخشیده و دو فرصت خوب را به دست آوردند که یک‌بار کاوه زنگیان و بار دیگر سید محمد علوی توپ را از روی خط دروازه خارج کردند.

ماشین‌سازی از دقیقه 80 کاملاً به بازی دفاعی روی آورده بود و با خروج فراز فاطمی، فشار تیم مهمان افزایش یافت  تا در دقیقه 92 آچیله از ضربه ایستگاهی به دست آمده نهایت استفاده را کرده و از فاصله 30 متری دروازه تیم ماشین‌سازی را گشود.

هر چند به نظر می‌رسید که داور به اشتباه این خطا را به ضرر ماشین‌سازی اعلام کرده است، اما اشتباه دیوار دفاعی ماشین‌سازی روی این ضربه ایستگاهی و کندی حرکت ریاحی به سمت توپ به خوبی مشهود بوده و گل شیرین فراز را سبب شد.

به نظر می‌رسد تیم‌هایی که یک یار کمتر داشته با الهام از پیروزی پرسپولیس ده نفره مقابل استقلال، مقابل حریفان در تلاش کسب نتیجه بهتری هستند.

با این تساوی و همچنین پیروزی دو بر صفر آلومینیوم هرمزگان بر پاس همدان، فاصله ماشین‌سازی با تیم هرمزگانی به 4 امتیاز افزایش یافت.

ماشین‌سازی در پایان هفته هفدهم با 30 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. سبزپوشان تبریزی هفته آینده مهمان تیم رده چهارمی گهر زاگرس هستند .

بازی ماشین‌سازی تبریز با شیرین فراز کرمانشاه در حضور 8 هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی تبریز برگزار شد، قضاوت این بازی بر عهده بابک کرمانشاهی بود و کمک‌های وی بابک عباس قلی‌زاده و علی دودانگه بودند.

قاضی میدان در این بازی حامد ریاحی، سید حسین حسینی، فراز فاطمی و رسول خطیبی از ماشین‌سازی را با کارت زرد جریمه کرد، همچنین کریم احمدی با دریافت دو کارت زرد و متعاقب آن کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

ماشین‌سازی در این بازی سه مهره کلیدی خود به نام‌های رسول علیزاده، سامان نریمان جهان و بهمن کامل را به دلیل مصدومیت و محرومیت به همراه نداشت.

اسامی تیم شیرین فراز کرمانشاه

یوسف بهزادی، جعفر صبوری،حامد بوربور، محمود خمیس(از دقیقه 70 محمد نوروزی)، فرزاد ایزد، حامد زمانی، کریم احمدی، فرشاد سالاروند(از دقیقه 88 رحیم عبادزاده)، دیوید ویکروم، سجاد خسروی(از دقیقه 90 سید هادی موسوی)، آمبونو آچیله

سرمربی: امیر طیری

اسامی تیم ماشین‌سازی تبریز

حامد ریاحی، مهرداد بایرامی، کاوه زنگیان، مرتضی غلامعلی تبار، سیدحسین حسینی، علی‌اکبر فرهنگ، سید محمد علوی، محسن دلیر(از دقیقه 75 رسول علی‌پور)، فراز فاطمی(از دقیقه 84 میثم نقی‌زاده)، رسول خطیبی، محمد شجاع(از دقیقه 65 وحید پالوچ)

سرمربی: رسول خطیبی

سرپرست: آرش جابری

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول