اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیامدشت:

دهه فجر مظهر ایستادگی و بصیرت مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیامدشت با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: دهه فجر مظهر ایستادگی و بصیرت مردم است.

دهه فجر مظهر ایستادگی و بصیرت مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید داوود شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه قیامدشت پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و آغاز دهه فجر را تبریک گفت و با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران منشا خیرات و برکاتی برای ملت غیور ایران اسلامی بود و ما امروز شاهد پیشرفت اقصی نقاط ایران اسلامی هستیم.

امام جمعه قیامدشت با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: استکبار جهانی به انتخابات نهمین دوره مجلس نظر ویژه ای دارد و سعی دارد تا با ابزار مختلف ما را متفرق نماید که برای مقابله با این توطئه همه مردم و مسئولین باید هوشیار باشند و امروز هر اقدامی که باعث دلسردی مردم گردد، مطرود است و باعث پایمال شدن خون شهیدان می شود.

وی در ادامه با تاکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی عنوان کرد: برخی از افراد دست آوردن سعادت را رسیدن به اموال دنیوی و جاه و مقام می دانند و برای آن هر اقدامی می کنند در حالیکه در روز قیامت نه مال و نه مقام به کار فرد می آید باعث می شود که فرد با دست تهی در برابر خداوند حاضر شود.

امام جمعه قیامدشت بیان داشت: تلاش حکومت طاغوت و مسلح پهلوی را به قدرت رسیدن کشورهای غربی چون آمریکا دانست.

وی ادامه داد: اگرچه دشمن تلاش زیادی در جهت رسیدن به اهداف خود در پیش گرفت، ولی وجود مردی بزرگ و فرزانه چون امام خمینی (ره) باعث شد بذر انقلاب در سال 42 در این سرزمین اسلامی کاشته شود و در سال 57 به ثمر نشیند.

امام جمعه قیامدشت در پایان بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: همه مسئولان با همدلی و وحدت باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول