اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال/

جهش ترابری قم شانزدهمین بار در لیگ برتر بسکتبال باخت

خبرگزاری فارس: شانزدهمین شکست تیم بسکتبال جهش ترابری قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور مقابل پتروشیمی بندر امام رقم خورد.

جهش ترابری قم شانزدهمین بار در لیگ برتر بسکتبال باخت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در هفته بیستم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال، جدال تیم‌های بسکتبال جهش ترابری قم با پتروشیمی بندر امام دهمین میهمانی نماینده بسکتبال قم در لیگ برتر بود که به باختی دیگر برای این تیم منجر شد.

تیم بسکتبال جهش ترابری قم در نهمین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در میهمانی تیم پتروشیمی بندر امام در حالی به میدان رفت که از مشکل مصدومیت بازیکن مطرح خود امیر صباغیان و معضل مالی رنج می برد.

با این حال مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، پنجشنبه شب وارد هفته نهم از دور برگشت خود شد و طی آن تیم بسکتبال جهش ترابری قم در دیداری مهم در خارج از خانه برابر تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام صف‌آرایی کرد و در پایان به شکست سنگین 88 بر 52 تن داد.

شاگردان سید عباس آقاکوچکی در تیم بسکتبال جهش ترابری قم بعد از یک هفته استراحت اجباری در هفته هشتم دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال، در حالی که از آغاز لیگ تا کنون در انتهای جدول رده‌بندی مسابقات هستند در میهمانی شاگردان مهران شاهین طبع در تیم بسکتبال پتروشیمی بندر کواتر نخست را با حساب 14 بر 11 واگذار کردند.

در کوارتر دوم دیدار تیم‌های بسکتبال جهش ترابری قم و پتروشیمی بندر امام از هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور که در سالن اختصاصی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام یکی از مدعیان قهرمانی این فصل به انجام رسید باز هم این تیم میزبان بود که برتر ظاهر شد و به تلافی باخت بازی رفت، این کوارتر را نیز 33 بر 17 به سود خود به پایان رساند.

این دیدار در حالی به میزبانی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام برگزار شد و به برتری تیم بسکتبال پتروشیمی انجامید که نماینده بسکتبال استان قم در کوارتر سوم نیز با حساب 21 بر 14 برابر شاگردان مهران شاهین طبع نتیجه را واگذار کرد.

جهش ترابری قم در حالی که در دیدار رفت خود با این تیم که یکی از سه نماینده کشورمان در بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا محسوب می‌شود، در سالن ورزشی دو هزار نفری شهید حیدریان قم با نتیجه جالب توجه 83 بر 81 به پیروزی خیره‌کننده‌ای دست یافته بود، در کواتر چهارم بازی برگشت نیز 21 بر 10 تن به شکست داد تا در مجموع باخت 88 بر 52 را مقابل حریف خود متحمل شود.

در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور امسال 12 تیم حضور دارند که مرحله مقدماتی را به صورت رفت و برگشت و در قالب 22 هفته برگزار می‌کنند و در پایان هشت تیم به پلی‌آف قهرمانی و چهار تیم به پلی‌آف رده‌بندی و تعیین تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور صعود می کنند، در حالی که تیم جهش ترابری قم هم اکنون با 22 امتیاز از 20 مسابقه در مکان آخر جدول جای دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول